Numarul reclamatiilor depuse la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Salaj de catre salajeni a crescut. In cursul lunii noiembrie 2008, la OPC au fost inregistrate 47 de sesizari si reclamatii primite din partea consumatorilor, cu aproximativ 15% mai mult fata de media lunilor trecute, a declarat Dorina Rednic, inspectorul sef adjunct.
Cele mai multe – 29, vizeaza prestarile de servicii financiare, servicii de schimb valutar, de asigurare, montare geamuri termopan, facturare apa rece menajera etc. Alti 14 salajeni au fost nemultumiti de faptul ca produselor lor, de folosinta indelungata, care s-au defectat in perioada de garantie, li s-au efectuat reparatii necorespunzatoare ori s-a depasit termenul legal pentru repunerea in stare de functionare. 4 reclamatii faceau referire la produsele alimentare zaharoase si lactate, care aveau termenul de valabilitate depasit.
Rednic a precizat ca in urma cercetarii reclamatiilor, s-a dovedit ca 71% dintre acestea erau intemeiate si au fost solutionate in favoarea consumatorilor. Valoarea totala a produselor inlocuite, contravaloarea achitata sau valoarea reparatiilor efectuate pentru readucerea produselor in stare de conformitate a fost de circa 8.150 lei.
Cresterea numarul reclamatiilor la OPC
Articole
Coduri CAEN noi pentru toate firmele. Termene, costuri, sancțiuni
Începând cu 1 ianuarie 2025, a intrat în vigoare CAEN Rev.3, o versiune actualizată a Clasificării Activităților din Economia Națională. Această schimbare presupune ca societățile, persoanele fizice autorizate (PFA), întreprinderile individuale (II) și întreprinderile familiale (IF) să-și actualizeze obiectul de activitate în conformitate cu noua clasificare. La nivelul Oficiului Național al Registrului Comerțului a fost stabilită procedura necesară pentru implementarea acestei actualizări, asigurându-se conformitatea cu noile reglementări. Această nouă versiune a Nomenclatorului CAEN este în conformitate cu Nomenclatorul…
Mai mult...Temu va livra mai rapid în România
Dispeceratele locale din România promit o execuție mai rapidă și opțiuni mai mari de produse pentru cumpărători Cumpărătorii din România își vor putea primi comenzile Temu în doar câteva zile, față de câteva săptămâni, după introducerea noii opțiuni de expediere locală a platformei de comerț electronic. Consumatorii din România pot selecta produse marcate cu eticheta „depozit local” sau „livrare rapidă” care indică faptul că marfa este expediată direct din depozitele locale. Această inițiativă face parte din efortul…
Mai mult...