Numarul reclamatiilor depuse la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Salaj de catre salajeni a crescut. In cursul lunii noiembrie 2008, la OPC au fost inregistrate 47 de sesizari si reclamatii primite din partea consumatorilor, cu aproximativ 15% mai mult fata de media lunilor trecute, a declarat Dorina Rednic, inspectorul sef adjunct.
Cele mai multe – 29, vizeaza prestarile de servicii financiare, servicii de schimb valutar, de asigurare, montare geamuri termopan, facturare apa rece menajera etc. Alti 14 salajeni au fost nemultumiti de faptul ca produselor lor, de folosinta indelungata, care s-au defectat in perioada de garantie, li s-au efectuat reparatii necorespunzatoare ori s-a depasit termenul legal pentru repunerea in stare de functionare. 4 reclamatii faceau referire la produsele alimentare zaharoase si lactate, care aveau termenul de valabilitate depasit.
Rednic a precizat ca in urma cercetarii reclamatiilor, s-a dovedit ca 71% dintre acestea erau intemeiate si au fost solutionate in favoarea consumatorilor. Valoarea totala a produselor inlocuite, contravaloarea achitata sau valoarea reparatiilor efectuate pentru readucerea produselor in stare de conformitate a fost de circa 8.150 lei.