Somerii salajeni se vor informa mai usor despre locurile de munca vacante.
AJOFM Salaj va avea un LCD in hol, un chiosc interactiv cu touchscreen in fata institutiei si sistem electronic de dirijare si ordonare pentru fluidizarea traficului de la ghisee.
Modernizarea sistemu- lui de lucru in institutia salajeana ar putea incepe chiar din toamna, dupa ce proiectul va fi contractat in cadrul lunii august. Dorim sa eficientizam serviciile oferite de AJOFM Salaj. In prima faza va fi montat LCD-ul in hol, chiar la intrarea in cladire. Oamenii care vor intra in institutie vor avea nevoie doar de cateva minute ca sa afle informatiile de care au nevoie, deoarece acestea vor rula in permanenta. Speram sa evitam astfel aglomeratia si statul la coda, deoarece la ghisee se vor prezenta doar cei care au nevoie de ajutor din partea functionarilor, nu si persoanele care cauta informatii, a declarat directorul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Salaj, Romeo Sarca.
Pe langa modernizarile aduse in cadrul institutiei, conducerea AJOFM doreste sa organizeze si cursuri de specializare pentru o parte dintre angajatii sai. Acestia se vor ocupa apoi de indrumarea si consilierea persoanelor care urmeaza sa se angajeze, atat inainte ca acestia sa se incadreze pe piata muncii, cat si dupa ce au deja la activ o luna la noile locuri de munca.