Cateva sute de milioane de persoane din intreaga lume vor urmari la finala Roland Garros, difuzata pe Eurosport, insertia publicitara „Roland Garros iti este oferit de Romania. Romania – Land of choice”. Ministerul Turismului a inceput campania internationala de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pornind de la asocierea tarii, prin intermediul Eurosport, cu turneul de tenis de la Roland Garros. La fiecare pauza, pe parcursul transmisiunilor din turneu, pe canalul Eurosport apare anuntul „Roland Garros iti este oferit de Romania. Romania – Land of choice”.
Potrivit reprezentantilor Ministerului Turismului, aceasta insertie publicitara nu presupune niciun fel de costuri pentru minister sau pentru statul roman, urmand sa fie difuzata pe tot parcursul turneului, inclusiv in timpul marilor finale. „Sunt convinsa ca asocierea imaginii Romaniei cu turneul de la Roland Garros va spori interesul turistilor straini pentru tara noastra, avand in vedere ca doar finala este urmarita de oameni de pe toate colturile planetei”, a declarat agentiei MEDIAFAX ministrul Turismului, Elena Udrea. „Romania – Land of Choice” este sloganul campaniei de promovare internationala, organizata de Ministerul Turismului cu trei fosti mari sportivi, Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Udrea, impreuna cu cei trei fosti sportivi, vor fi dealtfel prezenti la Paris in data de 5 iunie, unde vor participa la o serie de de evenimente conexe turneului de la Roland Garros, organizate de minister in centrul orasului, inclusiv la prezentarea clipurilor video de promovare a Romaniei avandu-i ca personaje centrale pe Nadia, Nastase si Hagi.
Campania va continua pana la sfarsitul anului, cu difuzarea clipurilor de promovare pe cel mai mare canal pan-european de sport si pe cel mai mare canal international de stiri, acestea urmand a fi selectionate conform procedurilor nationale in vigoare.