Managerul Florica Pop a renunțat să-și depună un nou proiect de management, iar Consiliul Județean a scos postul la concurs.

Luni dimineața s-a publicat pe site-ul Consiliului Județean anunțul privind organizarea concursului de proiecte de management pentru ocuparea funcţiei de manager la Biblioteca Județeană “Ioniță Scipione Bădescu” Sălaj.

Concursul se va desfășura la sediul Consiliului Județean Sălaj. Cei care doresc să participe la concurs își vor depune dosarele de candidatură și proiectele de management până în 27 iulie, urmând ca în 28 iulie să aibă loc selecția dosarelor și verificarea respectării condițiilor de participare. Între 29 iulie și 6 august va avea loc etapa de evaluare a proiectelor de management depuse de către candidați, iar în 10 august – susținerea proiectelor de management în cadrul interviului. Notele vor fi afișate a doua zi, însă rezultatele finale se vor afișa cel mai târziu în 19 august.

Doar trei ani de experiență în muncă pentru a fi managerul bibliotecii

Consiliul Județean Sălaj intenționează să dea o șansă tinerilor de a participa la concurs, potrivit condițiilor publicate pentru postul de manager al Bibliotecii Județene. Astfel, pentru a fi eligibil pentru concurs, este nevoie să fii absolvent al unei facultăți de Filologie, Drept sau Științe ale Comunicării, să ai o experiență în specialitatea studiilor, respectiv în domeniul de activitate al instituției de minimum 3 ani, însă ți se cere o experienţă în domeniul activității manageriale de minimum 2 ani dovedită prin adeverință sau specializări în domeniul managementului sau în domeniul de activitate al instituției. Printre alte condiții se regăsesc: nu i-a încetat contractul individual de muncă, raportul de serviciu sau contractul de management pentru motive imputabile în ultimii 3 ani;  nu a suferit condamnări penale şi civile pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcţia pentru care candidează;  nu a fost lucrător al securității sau colaborator al acesteia, în sensul art. 2 lit. a) –c) din Ordonanţa deurgenţăa Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar şi deconspirarea Securităţii;  cunoaşte limba română, scris şi vorbit;  are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medical de familie sau de unitățile medicale abilitate.

Proiect de management  ”anonim”

Candidații trebuie să depună un proiect de management al instituției, așa cum este menționat în caietul de obiective stabilit de Consiliul Județean, în format tipărit și pe suport electronic, dar fără a avea semnături şi fără a conţine indicii privind identitatea autorului. Potrivit anunțului de concurs publicat de CJ Sălaj, ”Proiectul este limitat la un număr de max. 50 pagini (format: A4, marginile paginii: stânga: 2 cm, dreapta 2 cm, sus: 1,25 cm, jos: 1,25, spaţiere între rânduri: 6 puncte înainte de rând și 6 puncte după rând, spațierea între rânduri: single, alinierea textului: justified, font: Times New Roman, cu dimensiunea de 12 puncte pentru textul de bază şi dimensiunea de 14 puncte pentru titluri, utilizând obligatoriu diacriticele specifice limbii române, numerotare pagini: în josul paginii, numărul paginilor centrat) + anexe”.

Câți candidați vor fi pe post și cine va câștiga șefia Bibliotecii Județene, vom afla în 19 august. Cert este că Biblioteca va avea un manager nou de la sfârșitul verii, fiind a doua ”subordonată” a Consiliului Județean cu conducere nouă, după SC Pază Obiective și Intervenție SRL.