Președintele Consiliului Județean Sălaj, Dinu Iancu-Sălăjanu, s-a aflat, săptămâna trecută, în București, unde a avut o serie de întâlniri cu oficiali guvernamentali, subiectul discuțiilor reprezentându-l proiectele ce urmează a fi implementate în județ.
Una dintre întâlniri a avut loc la Palatul Victoria, cu prim-ministrul Nicolae Ionel Ciucă și cu ministrul de Interne, Lucian Bode.
“Le mulțumesc pentru primire domnului premier și domnului ministru. În cadrul întrevederii am abordat atât proiectele pe care le implementăm în Sălaj, cât și problemele cu care ne confruntăm, și am analizat posibilele soluții pentru toate aceste provocări. Le sunt recunoscător pentru susținere, pentru deschidere, și am convingerea că pe viitor vom mai avea astfel de întâlniri, care să conducă la realizarea a cât mai multe proiecte de infrastructură rutieră, de sănătate, educațională – proiecte care să vină în beneficiul comunităților din județul Sălaj”, a declarat Dinu Iancu-Sălăjanu.
În cadrul discuțiilor purtate în capitală cu Irinel Ionel Scriosteanu, secretar de stat în cadrul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, a fost analizat calendarul dezvoltării proiectelor rutiere din județul nostru, mai ales subsecțiunile Zalău – Nușfalău și Poarta Sălajului – Zalău, din Autostrada A3 “Transilvania”, care includ Tunelul Meseș. Ofertele pentru proiectarea și execuția celor 41 km de autostradă pot fi depuse până în data de 6 aprilie 2023, iar valoarea estimată a contractului, finanțat prin POT, este de 7,48 miliarde de lei, fără TVA. Discuțiile au vizat și noi proiecte rutiere, Centura Ocolitoare a Zalăului, dar și drumul expres dintre Zalău și Jibou.
Președintele Consiliului Județean Sălaj s-a întâlnit, la București, și cu ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, Cseke Attila, ocazie cu care a semnat două contracte de finanțare europeană, în valoare totală de aproape 4 milioane de lei. Acestea vizează extinderea Ambulatoriului de specialitate de la Spitalul Județean de Urgență Zalău în Cehu Silvaniei, respectiv eficientizarea energetică a clădirii fostei Stomatologii din Zalău, cartierul Păcii. Cele două contracte sunt finanțate prin PNRR.
foate interesant un cantaret si doi hoti ( plagiatori ) .
Trist, dar se pare că este și ceva adevăr: de 30 de ani se tot „screm” politicienii care s-au perindat la conducere în biata astă țară șitot nu-s în stare să termine odata această Autostradă! S-au încăpățânat să vrea să facă tunel pe sub munte, când era așa de ușor de venit tot pe dealurile de la poala Meseșului, dealurile Moigradului, Crișenilor, Guruslăului, Vârșorțului ,Nușfalău ! Întadevăr se fpăcea un mic ocol pentru trecerea autostrăzii pe partea cealaltă a municipiului Zalău, mic zic dacă comparăm cu ocolul făcut cu ceealalată autostradă pe la Timișoara, dar beneficiile care sar face dacă sar renunța măcar acuma la tunel( sunt convins că încă nu s-a lucrat la acel proiect) dacă ar trece autostrada peste dealul Crișenilor: legături directe cu toate orașele din nordvestul României!
Tot ne-am amăgit, noi creduli în promisiuni electorale, cu un Drum Expres! La început de „democrație” se zicea expres Zalău Baia Mare! Apoi s-a tăcut câțiva ani, se aștepta autostrada! Dar la ultima campanie electorală, s-au promis Atăt Drum Expres Baia Mare Jibou și Cale Ferată Jibou Huedin! Apoi Autostradă Baia Mare Jibou Dej. apoi Autostradă Satu Mare Baia Mare Jibou Dej Bistrița Mai apoi iar Drum Expres Baia mare Jibou autostrada la rre bucurie că un Secretar de stat a promis că va ajuta cumva să se termine cumva/cândva autostrada începută de zeci de ani. Noapte Bună copilași încrezători!