Primăria Zalău vrea să afle de la cetățeni cât de mulțumiți sunt de felul în care interacționează cu această instituție.
Atât persoanele fizice, cât și organizațiile care se adresează primăriei sunt rugate să completeze un chestionar prin intermediul căruia să fie evaluat nivelul de satisfacţie al acestora, după ce s-au adresat, cu diferite probleme sau solicitări, administrației locale zălăuane.
Nu trebuie să vă spuneți numele, iar rugămintea este să fiți cât mai sinceri.
“Prin prezentul chestionar ne propunem să cunoaștem mai bine nevoile dumneavoastră astfel încât să venim în întâmpinarea acestora. În acest sens, vă rugăm să acordaţi un minut din timpul dumneavoastră pentru a răspunde la aceste întrebări. Nu este necesar să ne comunicaţi numele dumneavoastră, dar vă rugăm să răspundeţi cu toată sinceritatea.
Chestionarul completat poate fi transmis la adresa de e-mail: ardeleanmaria@zalausj.ro sau poate fi depus într-o urnă ce este amplasată la camera 4 din cadrul primăriei – Serviciul Centrul de relații cu publicul, informații publice”, e mesajul transmis de Primăria Zalău.
Chestionarul poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Zalău.
La toate solicitările mele scrise depuse la cam. 4 am promit răspuns prompt, în termen legal, mai puțin la ultimele două. În chestionar o să precizez și numerele de înregistrare !