Crucea Rosie si partenerii sai au dotat 48 de maternitati de stat din tara cu 128 de patuturi noi

rn

Voluntarii Filialei de Cruce Rosie Salaj au distribuit 6 paturi pentru nou nascuti si 356 cearceafuri catre sectia de cneonatologie a Spitalului Judetean de Urgenta Zalau.
„Astazi (n.r marti), în cadrul campaniei „Hai sa daruim un nou început pentru un nou-nascut”, Crucea Rosie a reusit sa doneze sase patuturi si 365 de cearsafuri pentru sectia de neonatologie a Spitalului Judetean si speram sa fie de mare folos”, au precizat reprezentantii Crucii Rosii, filiala Salaj.
Campania „Hai sa daruim un nou început pentru un nou-nascut”, desfasurata în cadrul parteneriatului dintre Procter&Gamble, PROFI si Crucea Rosie Româna, s-a finalizat prin dotarea a 48 de maternitati de stat din România cu 128 de patuturi noi si 10.450 de lenjerii de pat.

rn

Proiectul a debutat în luna iunie 2017, si a avut loc în doua etape, menite sa le ofere nou-nascutilor confortul necesar în primele zile de viata.

rn

„Initiativa pe care o derulam cu sprjinul P&G si PROFI nu doar ca le ofera bebelusilor un bun-venit confortabil pe lume, ci stimuleaza si spiritul civic, încurajându-i pe oameni sa se implice în viata comunitatii”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Româna.

rn

Etapa a doua a campaniei, desfasurata în perioada aprilie – iunie 2018 în magazinele PROFI, le-a adus bebelusilor 48 de patuturi noi si 2.850 lenjerii de pat. Aceasta continuare vine dupa succesul înregistrat de prima etapa, derulata din iunie pâna în septembrie 2017, când peste 80 de patuturi noi si 7.600 de lenjerii de pat au fost donate catre 41 de maternitati din tara.

rn

Cu sprijinul renumelui brandurilor sale – Ariel, Lenor si Pampers – P&G a dedicat resurse importante pentru ca aceasta campanie sa le ofere conditii îmbunatatite bebelusilor din cât mai multe localitati din tara, în momentul venirii pe lume. Fondurile programului au fost colectate din vânzarea celor trei produse din toate magazinele PROFI participante la campanie. Identificarea nevoilor imediate din maternitatile de stat a fost facuta cu sprijinul Crucii Rosii Române si al voluntarilor organizatiei.

rn

Aceasta este cea mai buna dovada ca atunci când branduri puternice, ONG-uri si retaileri îsi unesc fortele, pot avea un impact pozitiv în comunitati si pot fi o forta a binelui, o forta pentru dezvoltare.

rn

„Hai sa daruim un nou început pentru un nou-nascut”, campania semnata de P&G, PROFI si Crucea Rosie Româna, îsi pune amprenta asupra etapei în care cei mai mici membri ai comunitatii se alatura acesteia si le ureaza un calduros bun venit pe lume.