Reprezentanţii Lidl Romania spun că supermarket-ul Lidl din Zalău se va deschide pană la sfarşitul acestui an. „Vă putem confirma deschiderea in anul 2011 a primelor magazine construite de către Lidl, insă politica companiei noastre este de a nu comenta despre deschideri de magazine decat cu cateva săptămani inainte de data oficială a deschiderii, ne-au transmis reprezentanţii Lidl. Construcţia magazinului din Zalău a inceput a finele lunii septembrie, pe terenul alocat de Primăria Zalău, in suprafaţă de 7.500 de metri pătraţi, situat in locul fostului garaj al partidului, langă Casa de Modă. Magazinul va avea o suprafaţă de 1.000 metri pătraţi, iar alături se vor amenaja peste 100 de locuri de parcare pentru clienţi, precum şi alte zone comerciale şi administrative. Iniţial, lucrările de construcţie ar fi trebuit să fie finalizate la data de 23 decembrie.
Cele 107 magazine Plus din ţară, preluate anul trecut de retailerul german Lidl & Schwarz, sunt din 20 iunie magazine Lidl. Magazinele Lidl se bazează in principal pe mari reduceri promoţionale, atrăgandu-şi clienţii cu sortimente de produse alimentare şi nonalimentare ieftine, mărci proprii sau exclusive, in proporţie de circa 70 la sută. Restul de 30 la sută sunt produse din branduri cunoscute. De exemplu, pe segmentul de sănătate şi frumuseţe, produsele marcă proprie sunt comercializate sub denumirea Cien. Pe segmentul lactate, brandurile proprii se numesc Milbona.