Jumatate dintre atelierele auto controlate triseaza
Doar trei salajeni s-au declarat nemultumiti anul acesta de serviciile prestate de atelierele de reparatii.
In prima jumatate a lunii, comisarii Protectiei Consumatorilor au efectuat controale la atelierele auto din judet pentru a verifica daca acestea respecta prevederile legale privind protectia consumatorului. Din 10 unitati controlate, atat in Zalau cat si in alte localitati, jumatate au fost amendate. Potrivit informatiilor furnizate de comisarul superior din cadrul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului, Groza Zamfira, nere-gulile la unitatile controlate au constat in lipsa autori-zatiei de functionare sau autorizarea in curs de obtinere, neafisarea numarului „telcons”, neincheierea la intrarea in service a unui bon de comanda ori a unui deviz care sa contina lucrarile care urmeaza a se efectua asupra autoturismului, lipsa listei de preturi. Comisarii au depistat, la un operator economic, un bidon de cinci litri de ulei in valoare de 175 de lei, fara traducere in limba romana, iar la un altul, cinci piese auto in valoare de 400 de lei, care nu aveau marcajul corespunzator si nici numele societatii producatoare ori importatoare. Au fost aplicate doua amenzi: de 1000 de lei si de 5000 de lei si alte trei avertismente.
In privinta reclamatiilor depuse anul acesta, la CJPC Salaj, doar trei sala-jeni au fost nemultumiti de serviciile prestate de atelierele auto.
URMEAZA PRODUSELE NATURISTE SI ELECTRONICELE
Incepand de luni, se afla in desfasurare un control, care vizeaza suplimentele nutritive care se comercializeza in farmacii si magazine naturiste. De asemenea, saptamana viitoare vor fi in vizor agentii economici care comercializeaza produse electronice.
Telefonia si cablul dau cele mai multe tepe
In total, de la inceputul anului, la CJPC Salaj au fost primite un numar de 260 de reclamatii, majoritatea nemultumirilor vizand firmele de telefonie mobila si firma de cablu TV-UPC. In ceea ce priveste firmele de telefonie mobila, nereguli s-au constatat la intocmirea contractelor, iar la firma de cablu, plangerile au vizat cei 200 de lei pe care oamenii trebuie sa-i achite daca doresc sa-si rezilieze contractul.
