“Sunt toate șansele ca săptămâna viitoare să înceapă lucrările la Centura Zalăului. Lucrările la proiectul care bate pasul pe loc de 10 ani vor începe cu execuția de terasamente, piloni forați pentru viaducte și consolidări”, anunță, pe pagina sa de Facebook, Nicolae Olar, consilier județean USR PLUS.
Valoarea contractului de realizare a celui de-al doilea tronson al șoselei ocolitoare a municipiului depăşeşte 185 milioane de lei şi vizează proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru construcţia a 5,535 km de drum. Acesta va avea o lăţime de 10 metri, din care 7 metri partea carosabilă, două poduri de câte 12 metri şi cinci viaducte în lungime de până la 26 metri, precum şi intersecţii giratorii cu DN1F şi cu DJ 191C.
“Lucrurile se mișcă în infrastructură. Avem un record pe parte de investiţii pe primele patru luni ale anului. De altfel, Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, spunea zilele trecute, amintind și de prinderea tronsonului din Autostrada A3, porțiunea dintre Cluj și Sălaj în PNRR: <suntem undeva în creştere de 14% faţă de anul trecut cu investițiile şi ca să aveţi un termen de comparaţie faţă de un an anterior, 2019 sau 2018, este mult mai mult decât dublul sumei care fusese atunci consumată pe primele 4 luni>”, adaugă Nicolae Olar.
O replică a venit imediat din partea lui Alin Ungur, președintele PRO România Sălaj.
“<Sunt toate ansele> – frumos spus…concluzia – încă nu au început…săptămâna trecută UE a interzis participarea firmelor din China la licitațiile din cadrul Uniunii…firma care se ocupă de centura Zalăului avea în intenție să câștige și licitația pentru centura Bucureștiului ( de fapt, aia-i lucrare!!!)… Mi-e să nu se retragă …cât despre investiții la nivel național, Nicule dragă, ți-am mai spus -ești prea optimist!! Nu crede chiar tot ce primești ca și comunicate de la București… Mai întâi rezolvați PNRR-ul…altfel sunt doar propuneri…oricum, timpul este extrem de scurt (de la aprobare până la finalizarea proiectelor) și, din aceasta cauză…și altele…nu se vor realiza nici cei 14% care-s plus ( sau usr!!??) față de alți ani”, a scris Alin Ungur.
“Firmele chineze mai pot participa doar la lucrările deja licitate. În rest, ce să zic… Știu, defectul meu e că sunt optimist și am încredere în oameni. Dar încă mai am. Om vedea…”, i-a răspuns consilierul județean USR PLUS.
O frana nu se poate ? Asta e la moda intre partidele politice ,indiferent cum il afecteaza pe fraierului de cetatean contribuabil!
Putea fi demult gata șoseaua de centura dacă nu se opuneau Elena UDREA și Gabriel oprea! Nemernicii lui Băsescu! Apoi Cioloș care deasemenea nu a mișcat un deget cât a fost prim ministru, ptr finalizarea ei!