Cu toate ca isi plateste abonamentul, un client al televiziunii prin cablu Dolce nu beneficiaza de serviciile firmei.
De mai bine de trei saptamani familia lui Viorel Claudiu Pestean din satul Huseni, nr. 30 comuna Crasna este vaduvita de programele de televiziune. Si tot de-atata amar de vreme Viorel Pestean bate drumurile Zalaului ori isi comsuma impulsurile telefonice pentru a-i informa pe cei de la Romtelecom -televiziunea prin cablu Dolce ca antena si instalatia din gospodaria sa nu functioneaza, si ca el plateste in continuare abonamentul de 70 de lei pe luna fara sa vizioneze programele tv din cauza defectiunilor. Omul n-a primit nici un raspuns de la Dolce, pentru ca efectiv nu a putut ajunge la ei si in disperare de cauza s-a adresat redactiei ziarului nostru.
In speranta ca vom putea intinde o mana de ajutor familiei Pestean din Huseni am incercat sa-i contactam pe maii marii Romtelecomului din Zalau. Am apelat la sapte numere de telefon inscrise in cartea de telefoane „Pagini albe”, dar la celalalt capat al firului n-a ridicat nimeni receptorul. De la al optulea numar primit de la „informatii” a raspuns o voce de barbat care mi-a recomandat ca pentru remedierea defec tiunilor tv sa apelez numarul de telefon 1930. Atat mi-a trebuit; timp de douzeci de minute o voce feminina de robot m-a purtat de la o tasta la alta, ca in final sa mi se spuna de pe tasta 9 ca Romtelecom (televiziunea prin cablu Dolce) se afla intr-un program de restructurare si isi cere scuze clientilor. Bine ca nu isi cer scuze atunci cand ii taxeaza pe clienti fara sa le presteze servicii, sau se spala pe maini cu prestari de servicii proaste. Acum inteleg disperarea lui Viorel Pestean din Huseni.