Conducerea Directiei de Asistenta Sociala Comunitara (DASC) Zalau ataca argumentele transmise de compania E-ON cu privire la faptul ca o parte dintre beneficiarii zalauani ai ajutorului de incalzire a locuintei nu au primit reducerea care li se cuvine pe factura aferenta consumului pe luna noiembrie.
„Intrucat pentru judetul Salaj compania noastra a primit in termenul legal fisierul de date cu erori si doar in data de 8 ianuarie a primit fisierul complet si corect, o parte dintre facturile emise nu includ ajutoarele de incalzire”, a declarat pentru Graiul Salajului Oana Demian, responsabil de comunicare al companiei E-ON Romania. Dorina Babos, directorul DASC Zalau, ne-a contactat pentru a dezminti argumentele E-ON. „Este total eronat ceea ce a declarat compania E-ON. Ei fac aluzie la data de 8 ianuarie, cand noi le-am transmis, de fapt, listele cu beneficiarii pe luna decembrie. Noi am transmis listele in termen (pentru luna noiembrie,n.r.), dar nu la noi s-a gresit. Este firesc sa se faca greseli, mai ales la un volum mare de munca, dar nu la noi s-au facut greselile. Noi putem sa demonstram acest lucru cu acte. Sa probeze si ei cu documente ce sustin. Atata vreme cat nu sunt greseli din partea noastra, nu-mi place sa se dea vina pe noi”, a replicat directorul DASC Zalau.
Am contactat si Compania E-ON Gaz, insa ne-au raspuns ca daca vor avea un punct de vedere in acest sens ni-l vor comunica. Pana la inchiderea editiei nu am primit nici un raspuns din partea E-ON. Beneficiarii ajutoarelor de incalzire aflati in aceasta situatie vor primi in perioada imediat urmatoare o noua factura, care va contine si ajutorul de incalzire, au mai transmis reprezentantii companiei E-ON.