A deţine un business nu este atat de uşor pe cat ar părea. Manage-mentul constituie o artă şi puţini sunt cei care reuşesc s-o realizeze. Cum trebuie să procedezi pentru ca intreprinderea ta să devină un brand? Potrivit www.incont.ro acestea sunt regulile de care orice antreprenor, aflat la inceput de drum, ar trebui să ţină seama: 1. Urmează-ţi visele. Indrăz-neşte să incerci. Acţionează. Nu sta ca un simplu spectator, temandu-te de eventuale riscuri. Cheia inceperii unei afaceri o reprezintă răspunsurile la următoarele intrebări: „De ce vrei să faci asta? Care este motivaţia ta? Speri ca situaţia ta actuală să se imbunătă-ţească? Visele tale sunt mai impor-tante decat banii? Ştii că odată ce ţi se va oferi această şansă, ai putea să dovedeşti ce poţi cu adevărat? Iţi doreşti cu ardoare să-ţi scrii propriul destin?”. 2. Trăieşte-ţi visul. Ingăduie-ţi asta. Una este să visezi că deţii o patiserie şi cu totul altceva este ca patiseria ta să existe cu adevărat. 3. Intocmeşte trei liste cu: A. Pasiunile tale; B. Lucrurile la care te pricepi; C. Lucrurile pe care le-ai putea invăţa. Trebuie să identifici trei lucruri inainte să-ţi demarezi afacerea. Realizează o listă pe care să notezi toate lucrurile ce te pasionează şi incearcă apoi să-ţi dai seama cum anume ţi-ar plăcea să fructifici hobby-urile pe care le ai, ce tip de activitate ar putea desfăşura firma ta. Apoi, fă o listă cu toate indeletnicirile la care te pricepi. Gandeşte-te cum ai putea să te foloseşti de abilităţile tale in interiorul companiei. In final, pune pe hartie şi lucrurile pe care ţi-ar plăcea să le inveţi. Lucruri ce te fascinează, despre care nu cunoşti foarte multe, insă eşti nerăbdător să le descoperi. 4. Gandeşte economic: Scopul oricărui business este acela de a produce bani. Insă nu face din asta o obsesie. Banii vor asigura succesul afacerii, dar nu-ţi vor hrăni şi sufletul. 5. Consideră-te cel mai bun „activ” al companiei tale şi acceptă că tu insuţi esti cea mai mare provocare. Este extrem de important să ai o părere foarte bună despre tine. Increderea in sine constituie un avantaj, mai ales cand vine vorba despre negocierile cu partenerii de afaceri şi despre impunerea unei anumite atitudini. Trebuie să inţelegi că tu eşti cel mai important activ al intreprinderii tale. Fără tine, nu există nici o afacere. Iar asta trebuie să te determine să-ţi conduci compania cu determinare şi pasiune.