Ministerul Transporturilor are nevoie, in acest an, de 3,16 miliarde de lei pentru continuarea lucrarilor la Autostrada Transilvania, insa a primit de la buget doar 700 de milioane de lei, in conditiile in care datoriile catre Bechtel erau la finele anului trecut de 903 milioane de lei. In prezent, constructorul autostrazii are in lucru ultimii zece kilometri din tronsonul Campia Turzii-Gilau si sectorul Suplacu de Barcau-Bors, in lungime de 64 de kilometri. Tronsonul Campia Turzii-Gilau are o lungime de 55 de kilometri, din care au fost finalizati anul trecut 42 de kilometri. De asemenea, compania americana a realizat anul trecut si viaductul de pe sectorul Suplacu de Barcau-Bors, in lungime de doi kilometri. Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat saptamana trecuta, la Cluj, ca prioritatile ministerului sunt proiectele cu bani europeni nerambursabili, apoi lucrarile unde exista fonduri de la banci straine, iar abia pe locul trei sunt lucrarile cu bani exclusiv de la buget, cum este cazul Autostrazii Transilvania. Premierul Emil Boc a declarat in luna martie la Zalau ca lucrarile la Autostrada Transilvania vor continua in acest an, prioritare fiind tronsoanele Turda-Campia Turzii si Gilau-Huedin.