Avem autostrăzi exorbitant de scumpe, iar numărul de kilometri este relativ mic față de cât s-a investit în construirea autostrăzilor. La 28 de milioane de euro kilometrul de autostradă te-ai aștepta ca autostrăzile, așa scurte și neterminate cum sunt, să fie de calitate. Nici poveste! Am mers sâmbătă pe A1, dispre Arad spre Timișoara, când am dat de o groapă de nu știam de ce se zgâlțâie mașina să sară din încheieturi. M-am prins, autostrada e ca toate drumurile din România. S-a respectat standardul cu gropi. Am făcut drumul dus întors, așa că am avut ocazia să verific calitatea lucrării pe tot traseul și pe ambele sensuri. Am verificat cu propria mașină, pe nervii mei și cu o mare dezamăgire în suflet să văd ce s-a construit de atâția bani și cu atâta scandal și mai ales atât de încet și de puțin. Am exersat slalomul pe tot traseul. Se vedea clar și pe unde a fost cârpită autostrada. E limpede că s-a furat mai mult decât s-a construit. De altfel, stop_coloana nu ai cum să faci autostrăzi de calitate când cineva ca Elena Udrea, fost ministru al Dezvoltării, stă cu un picior în pușcărie pentru mită și justiția dovedește acum că la noi contractele s-au dat pe bază de șpagă. Fiecare și-a băgat în buzunar cât a putut, iar autostrăzile au ieșit cum au ieșit. Nici reclamații nu ai cui să faci pentru lucrările proaste, din moment ce totul s-a dat pe sub mână, în funcție de “cotizație”. Și mă întreb, tot gândindu-mă la autostrada cu gropi, oare chiar s-a vrut construirea ei pentru bunul mers al lucrurilor sau s-a vrut autostradă doar așa, ca un pretext pentru contracte cu șpăgi, ca o modalitate de îmbogățire a unora, pe care nu-i doare nicăieri dacă putem circula sau nu.