Din multimea de societati comerciale care si-au etalat produsle de panificatie la evenimentul “Satul Salajean” desfasurat sambata 5 septembrie, in buricul Zalaului, standul firmei Compar a fost cel mai vizitat. D-na Eva Pop, administratorul unic al socie-tatii, afirma ca peste 70 la suta dintre cei prezenti pe platoul din fata Prefecturii au trecut prin fata produselor de panificatie fabricate la Compar, iar 60 la suta dintre acestia au devenit cum-paratori. Cand s-a tras cortina peste eveniment, stocul arata ca 98 la suta dintre produse au fost comercializate. Intr-adevar, calitatea painii de casa, a cozonacului “ca la mama acasa”, a haioselor, saleurilor, rulourilor nu te lasa indiferent. Intr-adevar sloganul firmei “Compar fara egal” este justificat. D-na Eva Pop sustine ca toate produsele care ies din firma au un mod aparte de a fi preparate, devin inconfundabile fata de alte produse similare.
Traditionalismul isi face tot mai mult loc, in detrimentul artificialului. “Cand vad ca ca standul nostru este plin de vizitatori si de consumatori, nu mai bag in seama efortul depus pentru crearea acestor produse, a mai spus d-na Pop. Sunt mandra de rodul muncii noastre, chiar daca el presupune multa truda. Si bineinteles un…darab de suflet”