martie 23, 2025

Ziarul Financiar remarca reusitele brandului salajean Silvania Gourmet

ziarul-financiar-remarca-reusitele-brandului-salajean-silvania-gourmet0_53994

Cea mai importanta publicatie economica din Romania, Ziarul Financiar, a dedicat in aceasta saptamana un articol amplu unei afaceri salajene de succes. 

Producatorul salajean de preparate din carne marca Silvania Gourmet, parte a grupului Universal S.A., a reusit sa se impuna pe piata de mezeluri, saturata din cauza produselor ieftine si slabe calitativ, cu o linie noua de produse premium, axata pe mezeluri crud uscate din carne de vanat, constata publicatia economica.
Salamul de cerb, de caprioara sau de mistret, ori carnatii de caprioara sau mistret s-au dovedit repede produse foarte apreciate de consumatorul roman si nu numai.
Calitatea acestora este garantata de producator, care asigura ca produsele sunt suta la suta romanesti, iar in retete carnea de vanat reprezinta cel putin 51 de procente. Calitatea superioara a ambalajului, care ofera consumatorului numeroase informatii despre beneficiile carnii de vanat, dar si recomandari de consum, sunt un plus pe masura produselor premium ale marcii salajene, se subliniaza in articolul din Ziarul Financiar.
Site-ului oficial al Silvania Gourmet ofera, de asemenea, o serie de informatii despre beneficiile carnii de vanat, despre valorile nutritionale sau continutul de vitamine si minerale al produselor din aceasta gama.
“n Romania, aproximativ 4 – 5 luni pe an, piata de carne de vanat din Romania este deficitara, motive pentru care abordarea companiei salajene poate fi considerata indrazneata, dar materializata intr-o reusita. Producătorul de preparate din carne marca Silvania Gourmet si Silvania Gusturi Bune Ardelenesti, din Criseni, parte a companiei Universal SA, a vandut anul trecut mezeluri de 12,5 milioane lei (aproximativ 2,7 milioane de euro), in crestere cu 17 la suta comparativ cu anul precedent, arata Ziarul Financiar.
„Pentru anul 2016 discutam de o  mentinere si stabilizare a cifrei de afaceri pe clientii mari din retelele internationale de magazine si o crestere de 17 la suta per companie datorita canalului de comert traditional. Principalii factori care au dus la cresterea cifrei de afaceri si imbunatatirea marjei de profit sunt schimbarile pe care le-am facut asupra sortimentatiei de produse si rebrandingul imaginii produselor“, a declarat Andrei Padurean, manager operational al companiei Universal SA, pentru Ziarul Finaciar.