Zice o vorba din popor ca pruncul cu doua moase ramane cu buricul netaiat. Insa aceasta sintagma nu se preteaza numai la nou nascutul ghinionist; ea isi are corespondent chiar si-n infrastructura rutiera. De pilda, la intrarea in orasul Jibou dinspre Creaca exista un tronson de drum pe care nimeni nu doreste sa si-l revendice. Calea rutiera in lungime de vreo 800 de metri trece peste Valea Agrijului si se deruleaza de la fosta Fabrica de betoane pana la intersectia cu drumul natonal 1 H. Fiindca trece pe langa doua case, un teren sportiv si un depozit de materialel recuperabile, cei de la Drumuri judetene sustin ca este strada a orasului Jibou. Primaria orasului Jibou sustine ca respectiva portiune de drum pana la intersectia cu DN 1H ar fi inclusa in drumul judetean 108 A, care se afla in reabilitare. Drumul judetean 108 A a fost intr-adevar asfaltat pana la intrarea in Jibou. Si drumul national 1H a fost asfaltat pana la intersectie, numai pe segmentul de drum dintre 108 A si 1 H nu se incumeta nimeni sa puna o lopata de asfalt. Gropile sunt adanci si dese si situate in asa fel incat, daca se intalnesc doua autovehicule, unul trebuie sa opreasca pentru a nu-si „mutila” telescoapele in haurile din asfalt. E unul dintre cele mai impracticabile drumuri din Salaj pe care mi-a fost dat sa circul. Pe aici trec zilnic sute de autovehicule spre Parcul industrial al Jiboului. Si ne miram ca ne ocolesc investitorii!?