Zalău: Primarul își cere scuze pentru lipsa de apă de la robinete
După ce mii de zălăuani au rămas, timp de două zile, fără apă la robinet, primarul Florin Florian își cere scuze în mod public pentru situația complet neplăcută cu care se confruntă, periodic, oamenii din municipiu.
Vineri și sâmbătă, din cauza unor avarii, Compania de Apă Someș SA a stopat furnizarea apei potabile pe zeci de străzi din Zalău, dar și în mai multe localități din Sălaj.
„Nutresc speranța că este ultima dată când acest fenomen se întâmplă în Municipiul Zalău.
Administratorul rețelelor de apă și canalizare, Compania de Apă Someș – Sucursala Zalău, ne-a dat asigurări că au fost repornite pompele și se reia, treptat, furnizarea apei pe toate străzile afectate de avarie.
Personal, îmi cer scuze față de toți locuitorii nevoiți să retrăiască acest <fenomen> al avariilor”, a scris, pe Facebook, primarul Florin Florian, alături de câteva fotografii cu zălăuani care stau la coadă la cișmele pentru a-și umple bidoanele.
Postarea edilului a adunat, în scurt timp, zeci de comentarii. Zălăuanii acuză furnizorul de incompetență, critică lipsa de investiții, prețul crescut la apă și canalizare, dar și pierderile din rețea.



„Deja au întrecut măsura, trebuie obligatoriu să reabiliteze toate rețelele pentru că banii îi primesc de la consumatori și nu au decât să investească pentru că până acum nu au făcut nimic referitor la modernizare chiar dacă au crescut prețurile”, scrie un cetățean.
„A câtea oară se întâmplă acest lucru în ultimele trei – patru luni ?! A devenit un prost obicei mai ales că de fiecare dată sunt afectate cu regularitate alte străzi … !?”, completează un alt zălăuan.
„De peste 10 (zece) ani am probleme serioase la bloc iar ei în loc să le rezolve le amplifică !!! Rușine să vă fie celor de la companie în frunte cu conducerea mare de la Cluj cărora le-am trimis sesizări pe e-mail începând cu luna martie anul acesta și nici un răspuns oficial. Nu vorbesc baliverne având ca probe toate e-mailurile trimise către Cluj. Inclusiv o solicitare de înscriere în audiență la domnul director Neamțu care a rămas tot fără răspuns”, spune alt zălăuan nemulțumit.
Alți zălăuani laudă gestul primarului.
„Apreciez foarte mult decența și spiritul civilizat în care înțelegeți să vă raportați la cetățenii orașului”, scrie un zălăuan.
„Mulțumim pentru informare și pentru că sunteți alături de oameni în astfel de momente neplăcute!”, adaugă o altă persoană.

Unde au fost avarii???
In ce zona a fost avarii???
Unde au fost avarii???
In ce zona au fost avarii???