Transurbis caută directori. Selecția se face doar pe bază de interviu
Societatea Transurbis, aflată în subordinea Primăriei Municipiului Zalău, își caută directori. Prin Comitetul de Nominalizare și Remunerare, SC Transurbis SA anunță declanșarea procedurii de recrutare și selecție pentru posturile de director general al societății, director tehnic și director financiar.
Procesul de selecție va consta în depunerea unui dosar însoțit de declarația de intenție și susținerea unui interviu de selecție.
Depunerea candidaturilor se va face până în data de 10 septembrie, selecția dosarelor de candidat și afișarea listei scurte se va face în maxin 5 zile lucrătoare de la data termenului limită de depunere a candidaturilor, iar interviul de selecție se va susține în termen de cel mult 10 zile lucrătoare de la data publicării listei scurte.
Candidații trebuie să aibă studii universitare absolvite cu diplomă de licență, experiență profesională relevantă și adecvată funcției pentru care candidează de minim 4 ani și vechime în muncă de cel puțin 8 ani, experiență relevantă în consultanță, management sau în activitatea de conducere a unor întreprinderi publice ori societăți din sectorul privat, experienhță relevantă de conducere sau administrare în domeniul public su privat, să nu dețină mai mult de 3 mandate de administrator în consilii de administrație ale întreprinderilor publice. Constituie avantaj absolvirea altor cursuri de specialitate, cu diplomă recunoscută la nivel național, precum și studiile în domeniul Management și Administrarea Afacerilor.
Directorul general trebuie să aibă studii superioare tehnice în specialitatea autovehiculelor rutiere, studii masterale postuniversitare de specialitate -Ingineria circulației rutiere, Administrarea afacerilor.
Pentru postul de director tehnic, sunt nececare studii superioare tehnice în specialitatea autovehicule rutiere, studii masterale postuniversitare în specialitate.
Pentru funcția de director financiar, sunt necesare studii superioare economice.
Printre criteriile de selecție anunțate se numără „cunoștințe de afaceri specifice obiectului de activitate al societății comerciale pentru care candidatul și-a depus dosarul de candidatură, cunoștințe solide privind bunele practici de guvernanță corporativă, integritatea candidatului, independența candidatului, alinierea declarației de intenție la scrisoarea de așteptări, competențe de management, etică și integritate, gândire strategică, planificare și organizare, capacitatea și abilitățile manageriale evaluate pe baza următoarelor criterii: abilități de comunicare-25 la sută, capacitate de analiză și sinteză-25 la sută, capacitate de a lua decizii și de a evalua impactul acestora -25 la sută, orientare către rezultate-25 la sută”.
