Casa Județeană de Pensii Sălaj informează beneficiarii de prestații acordate în sistemul public de pensii care au optat pentru primirea drepturilor bănești în cont curent sau pe card că taloanele mov ale celor care nu au fost găsiți la domiciliu sau au fost avizați și nu au solicitat ridicarea acestora până în prezent se păstrează la sediul unității poștale de pe raza domiciliului, până în ultima zi lucrătoare a lunii în curs.
Începând cu luna următoare, documentele neridicate se păstrează la sediul Oficiului Județean de Poștă, pentru o perioadă de 2 ani de zile, de unde pot fi solicitate de către cei interesați. După expirarea celor 24 de luni, taloanele vor fi transmise de Oficiul Județean de Poștă către Casa Județeană de Pensii Sălaj.
De asemenea, documentele (taloanele mov) care nu au fost solicitate de către beneficiari până la data de 1 martie 2021 se află la sediul Casei Județene de Pensii Sălaj, de unde pot fi ridicate pe baza actului de identitate.