Pilotul zalauan înca are probleme la masina de concurs, astfel ca în prima etapa a Campionatului International ACR?de Viteza pe Traseu Montan, salajeanul va concura la volanul masinii sale de oras, cu care a uimit la Raliul de la Carei
rn
Când vine vorba de automobilism în Salaj, nu poti decât sa te gândesti la?Szabo Robert si la faptul ca acesta este fara doar si poate cel mai îndemânatic pilot pe care îl propune judetul nostru. Indiferent de competitie sau masina cu care concureaza, pilotul salajean s-a aflat mereu între primele locuri, facând cinste Salajului la competitiile pe la care a participat.
Ultima lui “isprava” a avut loc în urma cu mai putin de doua saptamâni.
Astfel, la finalul lunii iunie, Szabo Robert a participat la etapa a IV-a din cadrul Campionatului International ACR?de Rally Sprint de la?Carei. Nimic neobisnuit pâna aici.
Doar ca, salajeanul nu a participat cu masina de concurs, ci cu o masina de oras, tot un Subaru Impreza, dar care nu era pregatit de întreceri.?Cu toate acestea, salajeanul a cucerit locul 1 la clasa Avansati si locul 3 la OPEN.
Ei bine, având în vedere ca masina sa de concurs înca nu este refacuta complet,?Szabo Robert intentioneaza sa concureze în prima etapa din cadrul Campionatului International ACR?de Viteza pe Traseu Montan tot la volanul masinii de oras.
Prima etapa din Campionatul VTM?va avea loc chiar la sfârsitul acestei saptamâni.?Mai exact, sâmbata, 14 iulie, la?Negresti Oas, în judetul?Satu-Mare, acolo unde se va desfasura cea de-a cincea editie a Cupei?Luna ses.
“În proportie de 99 la suta voi participa la Cupa?Luna?ses. Voi lua startul, din nou, cu masina de oras, deoarece masina de concurs nu este pregatita. O sa fie greu, masina este una de strada si având în vedere ca traseul va fi montan va fi dificil”, spune Szabo Robert înainte primei etape din Campionatul International ACR?de Viteza pe Traseu Montan.
Comparativ cu Raliul de la Carei, la Cupa Luna ses este cu totul altceva. Nu mai este vorba despre Rally?Sprint, ci despre VTM, ceea ce înseamna o dificultate mult mai mare.
“Masina este foarte bine pregatita de strada, telescoape speciale, frâne mai mare, e modelul Estate de la Subaru Impreza.?Comparativ cu Raliul de la?Carei va fi mult mai greu, având în vedere ca este un VTM. Daca ai gresit ceva, nu zgârii bara, ci o distrugi complet. Poti ajunge la viteze de 170 – 180 km/h, curbe foarte abrupte si necesita o atentie mult mai mare”, a mai spus pilotul salajean.
Chiar daca va fi mult mai greu decât la Carei si un traseu mai complicat, Szabo Robert este încrezator în fortele proprii si spera sa se întoarca cu un rezultat buna de la competitia din Satu Mare.
“La clasa la care voi participa, 99 la suta luam un loc bun, vedem ce iese si poate si pe general putem sa stabilim un barem bun, chiar daca masina este de strada, fara cutie de viteze speciala si fara ajustari pentru concurs”, a încheiat Szabo?Robert.