Serviciul Evidenţa Persoanelor din Primăria Zalău eliberează acte de identitate inclusiv in ziua votării
Pentru a veni în sprijinul persoanelor cu drept de vot care nu sunt în posesia unui act de identitate sau care au actul de identitate expirat, programul de lucru cu publicul la ghişeele Serviciului Evidenţa Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Zalău va fi extins şi în zilele de sâmbătă şi duminică.
Sâmbătă, 4 iunie, între orele 8 – 14 se preiau cererile şi se eliberează actele de identitate pentru persoanele care au depus cereri până în data de 2 iunie 2016 inclusiv.
Duminică, 5 iunie, între orele 8 – 21 se eliberează actele de identitate pentru persoanele care şi-au depus cereri până în data de 4 iunie 2016 inclusiv.
Documente necesare pentru eliberarea unui act de identitate sunt: cerere (de la ghişeu), certificat de naştere şi certificat de căsătorie (dacă e cazul), în original şi copie; hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă (dacă e cazul), în original şi copie; certificatul de deces al soţului sau soţiei (dacă e cazul); documentul cu care face dovada adresei de domiciliu, în original şi copie, iar în cazul în care stop_coloana locuinţa este proprietatea altei persoane, se va prezenta proprietarul locuinţei, care va avea asupra sa actul de identitate şi actul care atestă dreptul de proprietate; certificatul de naştere al copilului minor (sub 14 ani), (dacă e cazul), original şi copie; actul de identitate şi cartea de alegător, în original; în cazul furtului actului de identitate, dovada de la poliţie din care să rezulte că s-a reclamat furtul. Mai trebuie plătită taxa de 12,00 lei, la ghişeele Serviciului Impozite şi Taxe.
Comunele din Judeţul Sălaj arondate Serviciului Public Comunitar de Evidenţa Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Zalău sunt următoarele: Agrij, Bocşa, Buciumi, Coşeiu, Creaca, Crişeni, Dobrin, Hereclean, Meseşenii de Jos, Mirşid, Românaşi, şamşud şi Treznea.
