Având in vedere dispozițiile din O.U.G. nr.38/2020 privind utilizarea înscrisurilor în formă electronică la nivelul autorităților și instituțiilor publice, cererile înaintate Inspectoratului Teritorial de Muncă Sălaj în vederea transmiterii registrului electronic al salariaților, eliberării parolei REVISAL/ZILIERI transmise de angajatori/beneficiari prin poșta electronică si de informare /reziliere a contractului de prestări servicii privind completarea și transmiterea registrului general de evidență a salariaților trebuie semnate cu semnătura electronică calificată a reprezentantului legal al angajatorului /beneficiarului, anunță ITM Sălaj.

În cazul în care reprezentantul legal al angajatorului /beneficiarului nu deține semnătură electronică calificată, acesta sau împuternicitul acestuia are posibilitatea de a se prezenta personal la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Sălaj, cu cererile semnate olograf, însoțite de documentele stabilite în procedura aprobată prin Ordinul M.M.F.P.S. nr.1918/2011.