Printr-un email primit la redactia Graiul Salajului in 16 septembrie 2019, un cetatean ne-a transmis ca locatarii unui apartament, de la etajul 4 din blocul in care locuieste, ar fi primit din partea Primariei Zalau o suma de bani, reprezentand despagubiri in urma grindinei din 28 mai 2019. De asemenea, cetateanul se plange ca ar fi trimis mai multe email-uri catre Primaria Zalau, dar ca nu ar fi primit nici un raspuns referitor la o eventuala acordare de despagubire. In conditiile in care nimeni altcineva din bloc nu ar fi beneficiat de un ajutor financiar din partea Primariei, cetateanul doreste sa stie care a fost criteriul de acordare al acestui ajutor, despre care sustine ca a venit din partea Primariei Zalau, mai ales ca (si aici cofirmam) in spatiul public nu a aparut nici o informatie legata de o eventuala despagubire acordata in urma dezastrului din luna Mai. Transmitem cititorilor nostri ca am solicitat oficial informatii cu privire la eventuale despagubiri acordate cetatenilor si, in masura in care cei de la Biroul de Presa al Primariei Zalau vor avea timp si mai ales chef sa raspunda, vom publica raspunsul lor. Intre timp, daca mai aveti informatii cu privire la astfel de situatii, de acest gen, va rugam sa ni le semnalati pe forumul de contact al site-ului Graiul Salajului. Atunci cand oficial se vor acorda, vom urmari sa vedem cum au fost stabilite criteriile de acordare a despagubirilor, pentru a va semnala eventuale favoritisme sau corectitudinea acordarii acestora.