Salajenii spun ca sunt pagubiti de firmele de asigurari, de banci si de companiile de telefonie mobila
Salajenii au inceput anul 2013 apeland la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului pentru rezolvarea problemelor de natura financiara . In doar patru zile de activitate a Comisariatului din acest an s-au depus cinci sesizari, potrivit comisarului sef adjunct, Dorina Rednic. Toate cele cinci sesizari reclama serviciile, fie ca sunt bancare sau de natura contractuala. Prima reclamatie din acest an a fost a unei persoane nemultumite ca asiguratorul nu i-a platit daunele auto. Alte doua sesizari privesc mediul bancar – BCR este reclamata din cauza comisionului de administrare a contului si BRD este reclamata pentru comisionul perceput la retragerea banilor din cont. Alte doua sesizari privesc operatorii de telefonie mobila. O persoana a facut o sesizare telefonica reclamand faptul ca Orange-ul i-a incarcat nejustificat factura pe luna decembrie, in vreme ce un client Vodafone nu gaseste intelegere la companie in privinta unui contract pentru internet pe care vrea sa-l rezilieze pentru ca nu functioneaza asa cum trebuie. Potrivit Dorinei Rednic, toate cele cinci sesizari sunt in curs de analiza, urmand sa se faca demersurile necesare pentru solutionarea lor.
