In primele sapte luni ale anului Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor s-a confruntat cu 315 reclamatii din partea salajenilor, dintre care 46 in iulie, potrivit Dorinei Rednic, comisarul sef adjunct al institutiei. Cele mai multe – 30 – privesc prestarile de servicii si anume transmiterea semnalului prin cablu, telefonie, jocuri electronice, reparatii auto, serviciile oferite de agentiile imobiliare, alimentatie publica, precum si nerepararea in termen a produselor aflate in garantie. „Prestarile de servicii se afla in topul reclamatiilor in fiecare luna”, a declarat Rednic. Acestea sunt urmate de sesizarile privind produsele nealimentare, luna trecuta 12 persoane fiind nemultumite de aparatura electrocasnica achizitionata, telefoane mobile, materiale de constructii sau mobilier, care prezentau deficiente.
Restul reclamatiilor fac referire la produse alimentare precum iaurt, preparate din carne sau oua care erau expuse pentru comercializare desi aveau termenul de valabilitate depasit. Din totalul celor solutionate, circa 65 la suta s-au dovedit a fi intemeiate.