Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizata incepand de azi la un nou numar de telefon: 021/9551. Noul telefon al consumatorului, Infocons – 021/9551, este apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila si este numar cu tarif normal in reteaua Romtelecom. La acest numar de telefon, consumatorii pot obtine informatii despre modul in care pot depune o reclamatie sau sesizare. Potrivit noilor reglementari, operatorii economici au obligatia sa afiseze o placheta care sa contina urmatoarele informatii: Telefonul Consumatorilor Infocons – 021/9551, linie telefonica la tarif normal in reteaua Romtelecom, adresa si numerele de telefon/fax si adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protectia consumatorilor si oficiilor judetene pentru protectia consumatorilor, in a caror raza teritoriala se afla operatorul economic, si adresa site-ului ANPC (www.anpc.gov.ro). Placheta poate fi descarcata gratuit de catre reprezentantii firmelor de pe pagina de internet a Autoritatii.
Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului Salaj poate fi contactat in continuare la numarul de telefon 0260/612.832.