Protecţia Consumatorilor a dat amenzi de aproape 450.000 de lei anul trecut
Cu şase comisari, câţi are Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Sălaj, nu poţi face mare lucru, ne-a dat de înţeles, vineri, Dorina Rednic, comisar şef adjunct al instituţiei antemenţionate. Cu toate acestea, anul trecut comisarii de la Protecţia Consumatorilor Sălaj au efectuat 1.661 de acţiuni de control la produse alimentare, produse nealimentare, produse de servicii financiare, servicii alimentare, servicii nealimentare, alte segmente. Acţiunile intreprinse de comisari au fost finalizate prin încheierea unui număr de 643 de procese verbale de constatare a contravenţiei, aplicându-se 253 de amenzi contravenţionale, în valoare de 448.400 de lei. Cele mai multe nereguli au fost constatate la produsele alimentare şi la prestări servicii. Activitatea de control a fost extinsă şi în afara reşedinţei de judeţ, acolo unde se află categoriile cele mai dezavantajate de consumatori. La CJPC Sălaj au fost stop_coloana înregistrate anul trecut 499 de reclamaţii, din care 156 erau neîntemeiate. Îmbucurător este faptul că operatorii economici solicită tot mai multă consiliere pentru a nu da greş. Numărul acţiunilor de consiliere din anul trecut a fost 1.020.
Dorina Rednic ne-a informat că Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a stabilit noul număr de Te-lefon al Consumatorilor: 0219551. Operatorii economici au obligaţia de a-l afişa în locuri vizibile în unităţile comerciale.
