„Playmakers” reprezinta un prim pas catre atingerea unuia dintre obiectivele principale ale „Time to action” – Strategia de fotbal feminin lansata de UEFA in 2019 – care urmareste dublarea numarului de participare a fetelor si femeilor in fotbal pana in 2024.
rn
„Este de datoria UEFA, ca organ de conducere a fotbalului european, sa atraga fetele sa joace fotbal”, a adaugat presedintele UEFA, Aleksander Čeferin, „Prin acest parteneriat cu Disney vom comunica despre fotbal catre o audienta care nu este inca implicata in sportul nostru”.
rn
Proiectul a fost lansat pentru inceput in sapte tari pilot, Romania, Austria, Belgia, Norvegia, Polonia, Scotia si Serbia.
rn
Spre deosebire de programele traditionale de fotbal, fiecare dintre cele zece sesiuni de antrenament initiale ale proiectului urmaresc naratiunea povestii de la Disney si Pixar, ”Incredibilii 2”.
rn
Cu ajutorul materialelor furnizate pe UEFA pentru realizarea acestor ateliere, antrenorii pregatiti vor incuraja participantele sa joace rolurile personajelor populare, cum ar fi Elastigirl, Violet, Mr. Incredible si Dash, aducand la viata scenele filmului prin miscare, munca in echipa si imaginatia lor.