Asociația de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) “Zona Metropolitană Zalău” intenționează să semneze un parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) pentru realizarea unei șosele cu o lungime de circa nouă kilometri, în scopul descongestionării traficului rutier pe DN1H în localitățile Zalău, Crișeni și Hereclean.
Scopul parteneriatului este acela de a implementa proiectul în cadrul POIM 2014-2020, valoarea estimată a acestuia fiind de circa 40 de milione de euro.
Traseul drumului propus are o lungime totală de 8,74 kilometri, cu începere din DN1H-intersecție cu DJ 108D, până la sensul giratoriu intersecție varianta ocolitoare – tronsonul 1 a municipiului Zalău cu bulevardul Mihai Viteazul. Traseul este situat pe teritoriul comunelor Crișeni (5,78 kilometri) și Hereclean (1,73 kilometri) și pe teritoriul municipiului Zalău (1,73 kilometri).
Scopul proiectului este descongestionarea traficului rutier pe DH1H în municipiul Zalău și localitățile Hereclean și Crișeni, separând fluxurile de trafic și deviind transportul greu, care generează probleme legate de timpul de tranzitare, poluare atmosferică, afectarea prin vibrații a locuințelor din Crișeni, reducerea riscului de accidente rutiere și facilitarea legăturii cu localitățile din zonă.
Potrivit inițiatorilor proiectului, zona de intrare în Zalău pe pasarela de la gară are valori ridicate de trafic, inclusiv de trafic greu, iar localitatea Crișeni nu are șosea ocolitoare, ceea ce face ca fluxul de vehicule pe DH1H să creeze întârzieri și congestii de trafic la intrarea în Zalău. De asemenea, riscurile de accidente sunt ridicate, în zonă fiind și gara municipiului.
Ce sanse sunt sa fie promovat ? Daca ministru at fi fost Bode atunci da….. o sa mai avem drumuri si autostrazi in salaj doar atunci cand o sa fie necesar nevoie sa lege autostrada din Bucuresti la Bors
Böde a mai fost ministrul transporturilor și a făcut o p….! Cioloș a fost priemierul României și a făcut o p…mai mare!!! La promisiuni, inițiative , proiecte stam fff bine!!! Măcar dacă terminausoseaia de centura!!!Suntem pe primul loc in Europa!!! La fapte suntem pe ultimul loc ….in lume!!! Așa ca …..
Ba Sebi …spune pe romaneste ca soseaua respectiva v-a fi cuprinsa intre intersectia din capatul Criseni spre Mirsid si sensul giratoriu de la Hotel Transilvania
Ăștia nu-s in stare să asfalteze 3 străzi în Zalău și visează șosele de decongestionare!!
“Ăștia” vb de Capalnasiu presupun…și urmașii lui!
S-a terminat și cu autostrada nordului, a fost o poveste electorală pentru creduli!
Conform programului de guvernare (Guvernul Cîțu), autostrada nordului a dispărut odată cu dispariția ministrului sălăjan de la ministerul transporturilor (ministrul Bode). Cât de credibile sunt toate planurile politicienilor! RUȘINE!
Pentru descongestionarea traficului din Zalau si in special pe singurul bulevard Mihai Viteazul si de pe str. G. Doja, ar trebui realizata o sosea sau strada care sa faca legatura din cartierul Sarmas cu str Corneliu Coposu langa casa agronomului. In acest fel se poate ocoli centrul municipiului si se poate ajunge repede si usor din Zona Ortelec in zona Bradet.
Sper ca d-nul primar Ciunt si d-nul Balajel sa analizeze si acesta posibilitate reala pentru descongestionarea traficului in municipiu, alaturi de parcarile mentionate.
Acest articol seamănă perfect cu rețetele unor medici din care nici farmacistele nu înțeleg mai nimic!
1H,7D, 4K……scrieți măi românilor să ințeleagă lumea de rând unde sunt acele cifre și litere!
Dacă centura de ocolire a Zalăului nu se termină de o groază de ani atunci și șoseaua de descestionare a traficul în Zalău, Crișeni și Hereclean se va face la fel adică niciodată!
Aceste linii, trase cu un creion pe o hartie, nu inseamna nimic pentru oamenii normali. Tinta acestor “proiecte”, sunt fraierii. Fiind multi, toate partidele isi mobilizeaza si canalizeaza eforturile, spre ei. Rezultanta: Romania si Salajul, de azi! P.S. Pentru a intelege mai bine cum stam, analizati primele declaratii ale noilor ministrii, de la Interne si Transporturi. Ambii spun ca este nevoie de restructurarea echipelor de conducere pentru eficientizare, etc, etc. Penibili!