Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care nu dețin un act de identitate valabil și care doresc să-și exprime intenția de vot la alegerile parlamentare de duminică, Direcția Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor Zalău va asigura programul de lucru cu publicul și în zilele de 5, respectiv 6 decembrie.
Sâmbătă, între orele 08.00-16.00, se vor prelua cereri pentru eliberarea actelor de identitate și se vor elibera acte de identitate.
Duminică, între orele 7.00-21.00, se vor elibera acte de identitate.
Persoanele care depun cererile până în data de 5 decembrie, inclusiv, vor putea ridica actele de identitate în data de 6 decembrie.
Pentru exercitarea dreptului de vot, cetățenii români cu domiciliul în România, care au împlinit vârsta de 18 ani, trebuie să fie în posesia unui act de identitate (carte de identitate, carte de identitate provizorie sau buletin de identitate) aflat în termen de valabilitate sau expirat după data de 1 martie 2020.