Cadrele didactice care predau la Scoala Gimnaziala Fodora, Salaj, au participat, in perioada 1-30 martie, la etapa de pretestare a unui studiu international consacrat practicii la clasa a cadrelor didactice. Practic, studiul va fi finalizat abia la mijlocul anului 2014, iar Romania a fost integrata in program pentru prima data, fiind chestionate cadre didactice si directori din 40 de unitati de invatamant, din 28 de judete. Inspectorul general Ioan Abrudan a informat ieri ca intrebarile din chestionare au vizat, in proportie de 10 la suta, generalitati despre mediul socio-educational, dezvoltarea continua a cadrelor didactice (17 la suta), evaluarea activitatii cadrelor didactice (20 la suta), practicile de predare, convingeri si atitudini (45 la suta), climatul scolar, managementul scolii si satisfactia la locul de munca (8 la suta). In acest fel, realizatorii studiului vor sa descopere modalitatile prin care cadrele didactice care predau in diferite medii reusesc sa-i atraga pe elevi la scoala, ce tactici folosesc pentru a le preda si pentru ca elevii sa ramana cu ceva cunostinte pe viitor. Din localitatea Fodora au completat chestionarele studiului 10 cadre didactice, dintre care unul este directorul scolii.