Având în vedere situația epidemiologică generată de infecția cu SARS-CoV-2, situație care impune luarea măsurilor de distanțare fizică și evitarea aglomerării în spații publice închise, Primăria Municipiului Zalău recomandă tuturor persoanelor fizice și juridice care doresc să depună cereri, petiții sau sesizări care nu necesită un formular special sau atașarea de documente, utilizarea formularului de contact existent pe pagina principală a site-ului instituției, www.zalausj.ro.

Prin acest formular, datele de identificare precum și conținutul cererii, petiției sau sesizării, înscris la rubrica Mesajul Tău, vor fi transmise automat către adresa de e-mail a Primăriei Municipiului Zalău, urmând să fie înregistrate și soluționate, anunță reprezentanții municipalitații.

Orice alte cereri sau declarații se pot transmite în format electronic, utilizând formularele care se găsesc pe site-ul instituției, secțiunea Formulare online. Aceste formulare împreună cu documentele necesare se pot transmite pe adresa de e-mail primaria@zalăusj.ro.