Primaria Zalau angajeaza doua persoane la Serviciul managementul proiectelor
Primaria Zalau face din nou angajari. De data aceasta, municipalitatea organizeaza concurs pentru ocuparea a doua funcții contractuale vacante de inspector de specialitate în cadrul Serviciului ma-nagementul proiectelor, una de de-butant, alta cu grad profesional II.
Concursul se va organiza în zilele de 21 și 23 aprilie, de la ora 9.00 și consta în proba scrisa și interviu.
Candidații trebuie sa aiba studii superioare absolvite cu diploma de licența sau echivalent, cunoștințe de utilizare IT și programe specifice (Word, Power Point, Excel, Internet); se cere cunoașterea unei limbi de circulație internaționala (engleza sau franceza). Pentru postul de inspector de specialitate grad profesional II se cere vechime în specializarea studiilor de minim 1 an, iar pentru debutant nu se cere experiența.
Dosarele de înscriere se depun pâna la data de 14 aprilie, ora 13.00, la Serviciul Resurse umane din cadrul Primariei Zalau.
Primaria Zalau și-a marit organigrama în 2014 cu 44 de posturi, dupa ce Curtea Constituționala a decis în februarie 2014 ca OUG nr.77 din 2013 – care i-a obligat pe primari sa scoata din organigrama toate posturile vacante la data respectiva – este neconstituționala. Dintre cele 44 de noi posturi, 43 erau de funcționari publici și unul de personal contractual. Primaria a adaugat astfel trei posturi de consilieri juridici, un consilier pe relații cu publicul, opt consilieri de specialitate la Direcția Economica, câte șase consilieri la Urbanism și Direcția Corp Control, stop_coloana patru consilieri la Direcția Tehnica și zece posturi la compartimentul subordonat primarului. La obiecția consilierilor ca se vor face prea multe angajari, primarul Radu Capîlnașiu a menționat ca legislația nu permite decât angajarea unei persoane la șapte posturi vacante în aparatul de specialitate și direcțiile subordonate Consiliului Local și ca, dupa aplicarea OUG 77/2013, primaria a înregistrat un deficit de personal la unele direcții, care a pus în dificultate desfașurarea activitații acestora.
În 2013, primaria a pierdut 91 de posturi, din care 48 din aparatul de specialitate al primarului și restul din direcțiile și societațile subordonate Consiliului Local.
Dupa aplicarea OUG 77, primaria Zalau a ramas cu 214 posturi în organigrama proprie. La momentul când s-a aprobat „reîntregirea” cu 44 posturi, primaria avea trecute în organigrama 277 de posturi, din care 51 de personal contractual, 223 de funcționari pu-blici și trei funcții de demnitate publica, respectiv primarul și cei doi viceprimari. Dintre funcționarii pu-blici, un post este de secretar de municipiu, una de administrator public, 27 sunt posturi de conducere și diferența sunt posturi de execuție.
