Zalauanii curiosi de oferta noului magazin LIDL au asteptat ieri dis-de-dimineata deschiderea. Majoritatea au iesit din magazin cu carucioarele aproape goale.
Mult-asteptata des-chidere a magazinului LIDL din Zalau s-a produs ieri dimineata. Aproape doua sute de cumparatori s-au postat in fata magazinului pentru a testa preturile, produsele si pentru a face comparatii intre supermarket-uri. Fiecare client a primit la intrarea in magazin un breloc pentru chei cu sigla LIDL, avand atasat o fisa de plastic pentru carucior. Seful magazinului din Zalau a declarat ca pana la ora 8.30 au fost distribuite aproximativ 200 de brelocuri.
Tinta clientilor – preturile la ulei si zahar
Pe cat de nerabdatori si de curiosi au intrat primii clienti in magazin, pe atat de dezamagiti au si iesit. Multi dintre ei nu au cumparat nimic, iar unii au achizitionat doar ulei sau zahar. Produsele noi din oferta LIDL nu prea au prezentat atractie pentru clienti. „Ne-au prostit in fata cu promotiile lor! Preturile sunt la fel ca in celelalte magazine, iar la unele produse sunt chiar mai scumpe”, a declarat o clienta la iesire. Un pensionar din Zalau a aprofundat putin chestiunea si ne-a „dezvaluit” ca Unicarmul are preturi mai bune si va ramane client fidel, indiferent ce magazin va mai aparea pe piata. Acum, a vrut doar sa testeze piata. „Nu este diferenta de preturi intre Kaufland si LIDL. Multe dintre produse sunt chiar mai ieftine acolo. De exemplu, uleiul si zaharul sunt mai scumpe decat in Kaufland”, ne-a informat la iesire un alt client.
Printre primii cumparatori au fost si optimisti. „Intr-adevar, la produsele lor sunt preturi mici, dar inca nu suntem obisnuiti noi cu aceste game”, spune un alt client. Unii clienti au vrut doar sa-si satisfaca curiozitatea, au intrat, au facut turul magazinului si au plecat grabiti la munca.
Nicolae Ciac, seful magazinului din Zalau, a precizat ca in fiecare saptamana sunt introduse promotii noi. „Insa reprezentantii magazinului din Zalau nu cunosc procentele reducerilor pentru ca primesc preturile deja reduse”, spune seful LIDL Zalau. In ce priveste prima reactie a clientilor, Nicu Ciac este de parere ca zalauanii se vor obisnui treptat cu noile produse aparute pe piata si vor alege LIDL pentru cosul zilnic.