– Conform prevederilor Legii 458/2002 a calităţii apei potabile, art.6 alin. 1 şi 2, calitatea apei furnizate trebuie să fie corespunzătoare normelor legale la punctul de intrare in clădire (branşament) şi la robinetul utilizatorului, dar dacă la robinetul utilizatorului apa nu se incadrează in parametri legali din cauza reţelei de distribuţie interioară (care aparţine locatarilor), atunci se consideră că au fost indeplinite obligaţiile ce revin distribuitorului. In consecinţă, DSP nu poate amenda Compania de Apă, intrucat in perioada sistării serviciului pentru neincheierea contractelor de branşament, nu s-au decelat abateri ale parametrilor de calitate a apei din reţeaua publică de la normele in vigoare.
– Facem de asemenea precizarea că pană in prezent s-au semnat 390 de contracte pe branşament la nivel de scară/bloc din cele 1100 de imobile condominiale din Zalău (un pic peste 35 la sută); aprecierea din articol conform căreia din cei 20.000 de proprietari din blocuri, in jur de 3000 au semnat nu este corectă intrucat nu proprietarii semnează noile contracte ci reprezentantul de scară/bloc sau administratorul Asociaţiei de locatari/proprietari.