Este nevoie de un asistent, un registrator medical si un sofer

rn

Serviciul Judetean de Ambulanta Salaj organizeaza concurs pentru ocuparea unui post de asistent medical debutant generalist, unul de registrator medical si unul de sofer autosanitara. Persoanele interesate îsi pot depune dosare de candidatura pâna în data de 2 august.Potrivit anuntului publicat de institutie, pentru postul de asistent medical este necesara diploma de absolvire a scolii liceale sau postliceale sanitare, a colegiului sau a facultatii, certificat de membru al Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din România si adeverinta de participare la concurs din partea acestei organizatii.Pentru postul de registrator medical sunt necesare studii de specialitate sau studii medii, dovedite cu diploma, sase luni vechime în activitate si cunostinte minime de operare PC, confirmate prin documente justificative.Pentru postul de sofer este nevoie de diploma de bacalaureat, permis de conducere pentru sofer profesionist categoriile B si C, sase ani vechime ca sofer profesionist sau trei ani vechime ca sofer autosanitara.Cei interesati îsi pot depune dosarele pâna în 2 august, iar tematica si bibliografia se pot obtine de la sediul Serviciului Judetean de Ambulanta Salaj.Proba scrisa este programata în 13 august, începând cu ora 9.00 – pentru posturile de asistent medical si sofer, iar de la ora 12.00 pentru postul de registrator.Pe 16 august, de la ora 9.00, se vor desfasura interviul si proba practica pentru posturile de asistent medical si sofer, iar de la ora 12.00 interviul si proba practica pentru postul de registrator medical.De mentionat si faptul ca în 5 august, de la ora 13.00, va avea loc testul final al cursului de prim ajutor, în activitatea SMURD, desfasurat în perioada mai – iulie 2018. Voluntarii care în urma promovarii acestui test vor obtine nota minima 7, vor fi alocati de catre Serviciul Judetean de Ambulanta Salaj, pentru a desfasura activitati de voluntariat alaturi de asistentii medicali de pe ambulanta.