Înscrierile se pot face pânî în 16 noiembrie, iar proba scrisa are loc pe 17 decembrie

rn

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta (ISU) „Porolissum” al judetului Salaj organizeaza concurs pentru functia de ofiter specialist II la Serviciul Comunicatii si Tehnologia Informatiei – Compartimentul „Comunicatii”.
Atributiile postului implica asigurarea functionarii, dezvoltarea, modernizarea, înzestrarea, investitiile si aprovizionarea tehnico-materiala pentru retelele de comunicatii integrate si radio, a transmisiilor de date ale inspectoratului, precum si pentru secretizarea comunicatiilor.
Principalele conditii de ocupare ale postului, potrivit prevederilor din fisa postului: studii superioare de lunga durata (anterior aplicarii legislatiei referitoare la cele trei cicluri de studii universitare) sau studii universitare cu licenta, militare sau civile, în unul dintre domeniile fundamentale: matematica si stiinte ale naturii, în domeniile de licenta „Matematica”, „Informatica”, „Fizica”; stiinte ingineresti, în domeniile de licenta „Inginerie electrica”, „Inginerie electronica, telecomunicatii si tehnologii informationale”, „Calculatoare si tehnologia informatiei”, „Ingineria sistemelor”, „Mecatronica si robotica”, „stiinte ingineresti aplicate”- specializarea „Informatica industriala”; stiinte sociale, în domeniile de licenta „stiinte administrative” – specializarea „Administratie publica”, „stiinte militare, informatii si ordine publica” – specializarea „Managementul organizatiei”, „Managementul sistemelor de comunicatii militare”; pentru aceste specializari obligatoriu si brevet/diploma de ofiter specialitatea „comunicatii si informatica” sau „transmisiuni”, domeniul de licenta „Cibernetica, statistica si informatica economica”- specializarea „Informatica economica”, domeniul de licenta „Contabilitate”- specializarea „Informatica de gestiune”.
Potrivit ISU Porolisum Salaj, cererea de înscriere la concurs (adresata inspectorului sef al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Porolissum” al Judetului Salaj), copia actului de identitate si declaratia de confirmare a cunoasterii si acceptarii conditiilor de recrutare, vor fi depuse personal, de catre candidat, la secretariatul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Porolissum” al Judetului Salaj, pâna la data de 16.11.2018 (data înregistrarii), în fiecare zi lucratoare, între orele 09.00 – 14.00.
Celelalte documente constitutive ale dosarului de recrutare, vor fi depuse personal, în volum complet, de catre candidat, la secretarul comisiei de concurs, din cadrul Serviciul Resurse Umane al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta „Porolissum” al Judetului Salaj, pâna la data de 6.12.2018, în fiecare zi lucratoare, între orele 09.00 – 14.00, urmând ca proba scrisa sa aiba loc în data de 17 decembrie, locatia si ora desfasurarii probei vor fi stabilite de comisia de concurs si va fi comunicata în timp util, prin afisare la avizierul unitatii si pe pagina de internet a unitatii www.isusalaj.ro.