Podețul de la Carastelec a fost finalizat cu o jumătate de an mai repede decât prevedea termenul stabilit în contractul administrației județene cu executantul lucrării. Acesta se afla într-o stare de degradare avansată, riscând să se prăbușească în orice moment.
Spre bucuria celor din zonă, în special a șoferilor, la șase luni de când au început lucrărille de punere în siguranță a podețului de pe DJ 110, investiția a fost recepționată. Termenul prevăzut în contractul de execuție a fost de 12 luni de la emiterea ordinului de începere, dar constructorul a reușit să finalizeze lucrările mult mai devreme.
Lucrarea a fost finanțată din bugetul Consiliului Județean Sălaj, investiția având o valoare de aproape 675.000 de lei. Aceasta a prevăzut refacerea infrastructurii podețului, lucrări la suprastructură, racordarea cu terasamentele prin intermediul aripilor din beton armat, precum și decolmatarea albiei pe o lungime de 100 de metri liniari, în amonte și aval de podeț, au explicat reprezentanții administrației județene.
“Podețul se afla într-o stare avansată de degradare, cu risc iminent de prăbușire, având în vedere că fundația era inexistentă din cauza alunecărilor de teren și a aluviunilor. Din acest motiv, podețul a fost încadrat în categoria situațiilor de urgență, fiind clasificat ca având un grad ridicat de risc în ceea ce privește siguranța circulației și integrității drumului. Pentru a elimina pericolele la care erau expuși cei care tranzitează zona, punerea în siguranță a podețului a fost obligatorie. Mă bucur că antreprenorul a terminat investiția cu mult înainte de termenul prevăzut în contract și îl felicit pentru mobilizarea exemplară. Am reușit, astfel, să aducem sectorul de drum respectiv la parametrii optimi de circulație și, în același timp, să sporim siguranța traficului”, a declarat președintele Consiliului Județean Sălaj, Dinu Iancu-Sălăjanu.
daca pentru o punte peste sant ai nevoie de 6 luni (auzi, termen de 12 luni !!!!) si costa 137.000 euro !!!, atunci cand naiba construiesti un pod peste somes, olt, dunare, etc.. ? ce sa mai vb. de autostrazi
Cu așa ceva se laudă județul de pe la coada clasamentelor? Aia-i o lucrare de interes local, adică a primăriei, de anvergură foarte mică și nici vorbă să coste o punte de 3-4 m de beton 675.000 lei!
Dar ați uitat să precizați că alte șase luni l-ați ținut închis cu o variantă de ocolire…
Mare realizare….hai ca aci e UDMR, dar ce ne facem cu primari de genul Criseni, Maieriste, Garbou, Lozna, Surduc, unde avem primari PNL(PD), unde rezultatele sunt zero desii vezi Doamne au sprijinul partidului de guvernamant! Ramanea doar putoarea (Criseni) parfumukui ieftin al primarului in sediu!
Cu 675 000 lei un gospodar construiește o vilâ frumoasă. Oare organele de control nu au nimic de zis la modul cum se gospodăresc (unii zic că se furâ) banii publici ?
Poate se ambitioneaza si dom’ primar de la Romanasi sa repare/asfalteze “Podul rusinii” de la Romita, plin de gropi. Chiar asa de greu este sa se asfalteze un pod in 2021? Daca nu sunteti in stare, lasati pe altul care poate!