215 zalauani fara act de identitate si alti 1.218 ale caror buletine au expirat trebuie sa se prezinte la Serviciul de Evidenta Informatizata a Persoanei pentru a intra in legalitate si pentru a-si putea exercita dreptul de vot.
Potrivit reprezentantilor Primariei Zalau, pentru a obtine cartea de identitate, persoanele in cauza trebuie sa prezinte actul de identitate expirat; cartea de alegator; certificatul de nastere si casatorie; actul care face dovada spatiului de locuit. Cetatenii care nu au act de identitate valabil si nici certificat de nastere ori casatorie pot solicita carte de identitate provizorie, pentru care sunt necesare trei fotografii color tip B.I., pasaport sau permis de conducere; actul care face dovada spatiului de locuit.
Cartile de identitate eliberate in anul 1999 expira in data nasterii din cursul acestui an si nu la 10 ani de la data eliberarii. Zalauanii care nu s-au regasit pe listele electorale cu ocazia participarilor anterioare la vot trebuie sa contacteze de urgenta Serviciul de Evidenta a Persoanelor fie personal, fie la telefon 0260-610550, pentru clarificarea situatiei.
Peste 1.400 de zalauani risca sa nu poata vota
Articole
Vești bune anul are: miliarde de euro, bani nerambursabili, vor fi alocate pentru investiții
Peste două miliarde de euro sub formă de fonduri nerambursabile sunt prevăzute a fi alocate de autorități în primul trimestru al anului 2025, anunță reprezentanții unei firme de consultanță specializată în proiecte din fonduri nerambursabile. Banii vor fi alocați pentru investiţii în start-up-uri, precum şi în domeniile tehnologiei, inovaţiei şi inteligenței artificale, energiei verzi, agriculturii, turismului. „Autorităţile pregătesc lansarea a peste 15 linii de finanţare distincte, cu alocări cuprinse între 50.000 euro şi 57 milioane de euro…
Mai mult...Zalău: Încă se pot depune dosare pentru ajutor la încălzire
Direcția de Asistență Socială Zalău continuă să preia dosare pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței și a suplimentului de energie pentru sezonul noiembrie 2024 – octombrie 2025. Primăria Municipiului Zalău anunță că pentru acordarea celor două tipuri de măsuri de sprijin, cererile şi declaraţiile pe propria răspundere se depun individual, la sediul Direcției de Asistență Socială Zalău, Piața Iuliu Maniu nr. 4-6, camera 11, de luni până joi între orele 8:00 – 14:00 și vineri între…
Mai mult...