In primele şase luni ale anului 2011, sălăjenii au efectuat peste 100.000 de apeluri la numărul de urgenţă 112. Dintre acestea, doar 18 la sută au fost apeluri reale. Cele mai multe dintre apeluri au fost redirecţionate către ser-viciul de ambulanţă, aproximativ 73 la sută. Aproape un sfert dintre sălăjenii care au apelat 112 in primele şase luni ale acestui an au fost redirecţionaţi către poliţie, 3,5 la sută către pompieri şi 0,75 la sută către jandarmerie. In prima jumătate a acestui an au fost aplicate 35 de amenzi. Multe persoane sună fără a avea o urgenţă, adresează injurii operatoarelor, rad, pun muzică sau nu vorbesc. Se solicită informaţii despre numere de telefon, se cere legătura cu diverse instituţii sau persoane publice, ori se solicită sfaturi medicale. Autorităţile fac apel la cei care sună abuziv să nu incarce inutil liniile de urgenţă 112, intrucat un apel fals poate duce la pierderea unei vieţi.