decembrie 5, 2025

Parada microbuzelor noi cumparate de Transurbis

parada-microbuzelor-noi-cumparate-de-transurbis0_59237

Cele sase microbuze noi achizitionate de Transurbis la inceputul acestei luni au fost scoase la parada a doua zi dupa ce li s-a facut receptia, lucru pe care zalauanii nu l-au inteles si au taxat modul in care a actionat firma de treansport in comun.

rn

Un zalauan a postat pe facebook o fotografie cu doua microbuze noi care circulau unul dupa altul pe aceeasi linie. Se intampla vineri, 9 martie, prima zi in care Transurbis a scos pe drumurile din Zalau cele sase microbuze noi. Cele doua microbuze circulau "la brat" pe linia 6, Bradet – Dumbrava Nord, la ora 18:00, cand nu era nu stiu ce trafic de calatori, deci nejustificat. Postarea a devenit virala, iar zalauanii au obiectat, comentand ca Primaria Zalau nu a gandit bine achizitia microbuzelor si ca, in loc sa trimita cat doua pe traseu, mai bine se cumparau autobuze mari sau chiar autobuze articulate. Astfel, nu ar fi fost necesar sa fie trimise doua microbuze, cu doi soferi, pe aceeasi linie. Zalauani s-auu mai plans si de faptul ca sunt zile cand asteapta in statii si cate 20-25 de minute dupa un autobuz, timp in care nu apare nici unul, iar la un moment dat sosesc in statie trei aututobuze in aceeasi clipa.
Am luat legatura cu directorul general al Transurbis, Alin Oros, pentru a explica situatia din 9 martie. Oros ne-a spus ca vineri, 9 martie, a fost prima zi cand noile microbuze au fost scoase pe strazile din Zalau si ca decizia de a trimite cate doua microbuze pe aceeasi linie ii apartine, motivand ca a facut acest lucru pentru ca cetatenii sa le vada si ca pe traseele principale, liniile 1 si 6, unde au fost vazute cate doua microbuze, era necesar pentru a putea transporta toti calatorii. Directorul spune ca din 10 martie microbuzele au fost redirectionate pe traseele secundare.
"Urmarim cu atentie si analizam neplacerile calatorilor nostri. “ncercam sa oferim un serviciu cat mai civilizat si cat mai benefic zalauanilor. Conducerea Transurbis primeste sesizari online pe site-ul institutiei, la telefon sau prin posta, acestea fiind analizate si tratate cu maxima seriozitate", spune directorul Transurbis, Alin Oros.