Presedintele Pro Democratia, Cristian Parvulescu, a declarat vineri ca Mircea Geoana si Traian Basescu au cheltuit, in campania electorala, cate 700.000 de euro pentru afisajul outdoor (bannere, afise, etc.), conform unei evaluari a asociatiei, care a vizat 13 orase din tara si cele sase sectoare ale Capitalei. De asemenea, el a precizat ca suma plafonata de lege in total pentru campania electorala este de 3,5 milioane de euro, precizand ca, la nivelul intregii tari, numai publicitatea outdoor ajunge “la dimensiunea intregii sume permise de lege”.
Conform analizei, citate de Mediafax, in campanie au fost monitorizate 12.012 panouri, afise si bannere, cu un cost total estimat de 1,7 milioane de euro.
O campanie de milioane… de euro
Articole
Parcarea etajată de la Grădinița 1 va putea fi utilizată de săptămâna viitoare
Primăria Municipiului Zalău anunță că lucrările de amenajare a parcării etajate din zona centrală – de lângă Grădinița cu Program Prelungit nr. 1 – au fost finalizate. Recepția lucrărilor se va realiza în cursul săptămânii viitoare, după care va fi dată în folosință. ”Prin intermediul acestei parcări etajate numărul locurilor de parcare este suplimentat, principalele investiții realizate fiind: lucrări de asigurare a utilităților necesare funcționării obiectivului, realizare corp de clădire, finisaje interioare și exterioare, amenajări exterioare, lucrări…
Mai mult...PSD vrea reorganizarea teritorială a României
Partidul Social Democrat pregătește un plan de reorganizare teritorială a României. Informația, apărută inițial pe surse, a fost confirmată de purtătorul de cuvânt al formațiunii, Lucian Romașcanu, dar și de premierul Marcel Ciolacu. În interiorul partidului va funcționa un grup de lucru care va pregăti un proiect de lege în acest sens, în următoarele șase luni, acesta urmând să fie discutat apoi în coaliție și dezbătut în Parlament. Scopul reorganizării îl reprezintă, spun social-democrații, eficientizarea administrațiilor locale…
Mai mult...