Compania Națională de Drumuri vrea să construiască 13 noduri rutiere noi pe sectoarele de autostradă aflate în lucru.
Pentru realizarea acestora, CNAIR a fost scos la licitaţie un contract cu o valoare de peste 6 milioane de lei, pentru realizarea studiilor de prefezabilitate şi fezabilitate, durata acestuia fiind de 17 luni.
Potrivit caietului de sarcini, din cele 13 noduri rutiere, două se vor afla pe teritoriul județului Sălaj.
Unul va fi construit pe Autostrada Transilvania A3, Poarta Sălajului-Nușfalău, la Românași (kilometrul 26), acest segment de drum fiind în prezent în execuție. Cel de-al doilea va fi realizat tot pe Autostrada Transilvania, Mihăiești-Suplacu de Barcău, la Crasna (kilometrul 52), și acest sector aflându-se în execuție.
Cele 13 noduri rutiere vor fi realizate în judeţele Ilfov, Argeş, Alba, Constanţa, Cluj, Sălaj, Mureş, Prahova şi Vrancea.
Zalauanii nu vor avea acces la A3?
se pare ca nu si mi se pare o mare prostie sa ai resedinta de judet la 30 de km de autostrada…
zalauanii au acces la autostrada. in cadrul tronsonului de autostrada poarta salajului – nusfalau, aflat in faza de licitatie este prevazut un nod intre zalau si aghires. aceste noduri din romanasi si crasna sunt suplimentare.
Sunt foarte „dezamăgit” de combativitatea” comentariilor! Dacă nici la această comentare nu aveți curajul să vă folosiți numele voastre adevărate, lăsați-vă de comentat! La acest subiect: PROIECTAREA ȘI CONSTRUIREA UNEI AUTOSTRĂZI PRIN SĂLAJ eu am intervenit în nenumărate rânduri. De fapt, de fiecare dată, aproape, când s-a scris ceva în acest ziar, se pot găsi în colecția Graiului! De fiecare dată am afirmat că. TRASEUL STABILIT ESTE GREȘIT! Trebuia ca să vină de la Românași pe sub poala muntelui! Nu pe sub munte! Pe la Moigrad, Dealul Crișenilor UNDE SE PUTEA FACE UN ADEVĂRAT NOD RUTIER! Dealul Guruslăului, Nușfalău! Nu enumăr avantajele extraordinare obținute, doar unu: nu era nevoie de centură de ocolire a Zalăului! Era o mică ocolire de câțiva kilometri, dar cu mult mai mică decât ocolul făcut de cealaltă autostradă ca să prindă Timișoara! Am scris la miniștrii care s-au perindat la transporturi de atunci până în prezent Enumerând toate avantajele. economice, sociale și umanitare. Rezultatul: Nici o reacție!