Incepand cu anii 70, stilurile de strada au inceput sa fie reprezentate din ce in ce mai bine, astazi ajungandu-se la o paleta stilistica in care se regaseste tot ceea ce inseamna „urban”. Haina nu il face pe om, ce-i drept, dar ii reprezinta in mai mica sau mai mare masura personalitatea sociala si defineste modul in care este perceput de ceilalti. Designerul Vivienne Westwood (una dintre preferatii mei) a revolutionat hainele de strada prin creatiile ei vestimentare, iar criterii cum ar fi preferintele muzicale ascultate, au inceput sa conteze semnificativ pentru moda. Un alt rol esential in definirea stilistica a hainelor de strada il are MTV-ul, primul canal TV dedicat exclusiv muzicii contemporane. In scurt timp de la lansare, MTV-ul devine o scena deschisa tuturor stilurilor muzicale „la moda”, cat si un podium ce reprezenta pe rand, toate stilurile de imbracaminte derivate din stiluri muzicale. Cei mai renumiti si mai cunoscuti artisti ai strazii sunt japonezii. Datorita creativitatii lor nemarginite, preferintelor inedite in ceea ce priveste moda, muzica si activitatile sociale, ei reprezinta o continua si inepuizabila sursa de inspiratie pentru toti designerii din lume. Asadar, trebuie sa privim „urban fashion” ca pe un mod de exprimare si o reflectare practica in care noi intelegem moda. Noi suntem obisnuiti sa copiem un look, nu sa il adaptam, trebuie sa combinam, sa creem si sa ne formam un stil propriu. Un rol important in toate acestea il are si mentalitatea noastra. Trebuie sa ne aventuram in cautarea identitatii, a personalitatii vestimentare si de sine-care sunt in conformitate si nu in ultimul rand, sa amprentam cu originalitate si indrazneala!