In Salaj, pe 21 de kilometri de drum national (intre localitatile Bocsa si Bobota) se executa in aceste zile covoare asfaltice (din totalul de 66 de kilometri programti pentru acest an). Lucrari importante vor fi realizate si pe intre localitatile Hida si Tihau, precum si pe tronsonul Topa – Ciumarna.
rn
“Anul 2020 este anul investitiilor in infrastructura de transport, al dezvoltarii si modernizarii retelei de drumuri din Romania. Cand afirm acest lucru, nu ma refer doar la infrastructura mare de transport (autostrazi, drumuri expres), ci si la reteaua de drumuri nationale care asigura conectivitatea intre judete, regiuni etc.”, declara Lucian Bode, ministru al Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor.
rn
Pentru acest an, Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor, prin Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere, a pregatit un plan ambitios in ceea ce priveste intretinerea si reabilitarea de drumuri nationale, in acest moment, la nivel national, existand 942 de kilometri de drumuri nationale pe care se lucreaza.
rn
in judetul Salaj, in acest moment, se executa covoare asfaltice pe aproape 21 de kilometri de drum national intre localitatile Bocsa – Bobota (DN 1F km 102+000 pana la km 122+860), programul pentru acest an cuprinzand pe acest sector de drum lucrari pentru peste 66 kilometri de drum. Mai mult, urmeaza sa fie reabilitate drumuri din judetul nostru, uitate de celelalte guvernari: aproape 25 de kilometri de drum national intre localitatile Hida – Tihau (DN 1G km 30+655 – km 55+245) si peste 20 de kilometri de drum national intre localitatile Topa – Ciumarna (DN 1F km 49+960 – km 70+813).
rn
De asemenea, mai trebuie amintite alte doua investitii extrem de importante pentru salajeni. Prima se refera la reabilitarea a aproape 20 de kilometri de drum national intre localitatile clujene Baciu – Topa Mica (km 16+329 – km 36). Un alt drum care face legatura cu judetul Salaj, cu impact major pentru locuitorii judetului nostru, este reabilitarea a aproape 22 de kilometri de drum national intre localitatile Huedin – Zimbor (DN 1G Km 3+600 – Km 25).
rn
“Sunt constient ca infrastructura judetului Salaj are nevoie de investitii, astfel ca acest tip de lucrari vor fi facute constant pentru a se asigura viabilitatea retelei judetene de drumuri nationale.
Cei care nu au inteles importanta acestor programe, de fapt nu au inteles ca investitiile in drumuri salveaza vieti si dezvolta economii locale!”, mai spune Lucian Bode.
rn
Publicitate