Promovarea candidatilor la campania electorala a inghitit resurse importante de bani. Bannere, afise de toate marimile, reclame electorale pe blocuri, stalpi, copaci, au impodobit orasele in culori de portocaliu, rosu, galben… Publicitatea electorala se face prin posta, prin telefon, pe strada, pe internet, prin presa iar companiile de publicitate si proprietarii de spatii publicitare castiga bani frumosi.
Este, din nou, o campanie agresiva din toate punctele de vedere, am putea spune chiar veninoasa. Candidatii se ataca unul pe altul, isi adreseaza cuvinte jignitoare care arata clar care este, de fapt, adevarata fata a politicienilor. Campanie electorala nu mai inseamna doar promovarea imaginii ci si atacul adversarilor, a partidului contracandidat, este o agresivitate extrema si de prost gust. Auzim orice, dar nu ceea ce conteaza cu adevarat, iar modul in care sunt expuse aberatiiile candidatilor este unul de joasa speta si continutul nu te indeamna deloc sa-i votezi. Fetele lor le cunoastem deja, nu e nimic nou si e plin de ei oriunde intorci privirea. Cine are o opinie bine conturata despre candidatul pe care doreste sa il voteze nu va fi influentat de publicitatea electorala. Nehotaratii sunt in atentia partidelor. Cei carora nu le pasa de politica si implicit de campania electorala, care gandesc ca oricine va veni la putere lor le va merge la fel de bine sau de rau, cei care sunt scarbiti de viata politica din Romania si refuza sa mearga la vot in semn de protest, cei care se hotarasc asupra unui candidat pe ultima suta de metri si bineinteles persoanele nevoiase carora li se ofera cate o „punga” din partea partidului.
In lupta lor pentru ciolanul mult dorit, in care se sapa unul pe altul uitand de respect si bun simt, uita si de problemele reale cu care se confrunta tara noastra. Am ajuns intr-un stadiu in care parca nu ne mai pasa cine castiga, important este sa ne pastram locul de munca intr-o perioada in care disponibilizarile se tin lant. Avem cheltuieli si rate la banci de platit. Indiferent care dintre candidati va ocupa scaunul prezidential de luna viitoare, situatia va fi aceeasi. Vom avea o Romanie cu alta palarie.
La atac din nou
Articole
Titularizare 2025: MEN a publicat modele de subiecte
Ministerul Educației a publicat modelele de subiecte pentru concursul național de titularizare 2025, pentru profesorii de gimnaziu și liceu. Acestea pot fi accesate la următorul link: http://subiecte.edu.ro/2025/titularizare/modeledesubiecte/ Potrivit calendarului aprobat prin Metodologia specifică, proba scrisă a concursului de Titularizare 2025 va avea loc la data de 15 iulie. Candidații se vor putea înscrie în perioada 5 – 16 mai 2025. Pentru cei care se înscriu exclusiv online, perioada de înscriere este 5 – 12 mai 2025. Examenul…
Mai mult...Studenții de la Extensia Zalău a UTCN îmbrățișează spiritul antreprenorial
Extensia Zalău a Universității Tehnice din Cluj-Napoca (UTCN) a găzduit, joi, 16 ianuarie, un eveniment remarcabil, parte a proiectului „Developing students’ entrepreneurial skills using A.I.”, finanțat de Romanian-American Foundation prin intermediul Junior Achievement Romania, care investește în dezvoltarea competențelor antreprenoriale în rândul studenților și elevilor din România. La workshop au participat cei 20 de studenți înscriși în proiect, care au avut ocazia să interacționeze cu cinci antreprenori de succes, fiecare având un parcurs profesional impresionant în domeniul…
Mai mult...