Comunicat de presă (12 decembrie 2024)

Proces de modernizare a sistemului informatic integrat al Companiei de Apă Someș S.A. în luna Decembrie 2024 și Ianuarie 2025

            În vederea efectuării unui proces de modernizare a sistemului informatic integrat, Compania de Apă Someș S.A Sucursala Zalău informează clienții despre următoarele modificări cu privire la operațiunile de avizare, contractare și efectuare plăți. Acestea vor fi afectate după cum urmează:

  • În perioada 12 Decembrie 2024 – 20 Ianuarie 2025, nu se vor putea efectua operațiuni de contractare a serviciilor de apă-canal, transcrieri și rezilieri de contracte.

Întreruperea temporară a activităților de contractare vizează atât solicitările depuse online cât și la ghișeul Companiei;

  • În perioada 31 Decembrie 2024 – 20 Ianuarie 2025, nu se vor putea efectua plăți în numerar și card la casieriile Companiei de Apă Someș S.A. Sucursala Zalău.

În această perioadă, se vor putea efectua plăți online, prin aplicația MyCAS sau prin transfer bancar.

  • În perioada 31 Decembrie 2024 – 20 Ianuarie 2025, nu se vor putea prelua solicitările online de avizare documentații și recepționare lucrări.

Depunerea documentațiilor va fi posibilă doar la ghișeele Companiei.

Conducerea Companiei de Apă SOMEȘ S.A.