Elevii și preșcolarii din învățământul preuniversitar acreditat/ autorizat, care studiază în municipiul Zalău, beneficiază de servicii publice de transport local gratuit în municipiul Zalău, în baza Legii educației naționale nr. 1/2011 și a Hotărârii Consiliului Local al municipiului Zalău nr. 57/12.03.2021, după cum anunță Primăria Zalău.

Pentru a beneficia de gratuitatea serviciilor publice de transport local pentru anul școlar 2024-2025, elevii din învățământul preuniversitar trebuie să solicite centrelor de emitere a documentelor de transport, aparținând operatorului de transport public local S.C. Transurbis S.A. Zalău, eliberarea documentului de călătorie pentru transportul local de tipul Tichet/Titlu de călătorie elevi/Card, cu valabilitate lunară.

Cum se obțin cardurile

La începutul fiecărui an școlar, pentru eliberarea/reactualizarea “cardului lunar elev” pentru elevii până la 14 ani sunt necesare următoarele documente: Certificat de naștere, copie; BI/CI al unuia dintre părinți, copie; carnet de elev vizat la zi de unitatea de învățământ, copie și original; adeverință de la unitatea de învățământ, după caz; cerere și declarație părinte/tutore privind acordul prelucrării datelor personale.

Pentru celelalte luni ale anului școlar, titlurile de călătorie ”card lunar elev” se prelungesc lunar pe baza solicitării elevului însoțită de carnetul de elev emis de unitatea de învățământ, vizat prin ștampila pentru anul în curs.

Pentru elevii care nu au împlinit 14 ani, începutul fiecărui an școlar, pentru eliberarea/reactualizarea “cardului lunar elev” sunt necesare următoarele documente: carte de identitate în original și copie; carnet de elev vizat la zi de unitatea de învățământ; declarație privind acordul prelucrării datelor personale.

Pentru celelalte luni ale anului școlar, titlurile de călătorie “card lunar elev” se prelungesc lunar pe baza solicitării elevului însoțită de carnetul de elev emis de unitatea de învățământ, vizat prin ștampila pentru anul în curs.

Pentru Antepreșcolari/ Preșcolari, pentru eliberarea/reactualizarea cardului lunar sunt necesare următoarele documente: Certificat de naștere, copie, BI/CI al unuia dintre părinți, copie, adeverință de la unitatea de învățământ (grădiniță, cămin), după caz, cerere și declarație părinte/tutore privind acordul prelucrării datelor personale.

Unde găsim centrele de eliberare a cardurilor

Punctele de eliberare a abonamentelor/Cardului și Tichetului/Titlului lunar de călătorie sunt: la Sediul S.C. Transurbis S.A. – Str. Fabricii nr. 30 A – Luni-Vineri între orele 07.00-13.30; în Cartierul Brădet (Str. Gheorghe Doja) – Luni-Duminică între orele 06.00-23.00; în ClădireaTransilvania (PiațaUnirii) – Luni-Vineri între orele 06.00-22.00, Sâmbătă între orele 07.00-15.00; în Zona UzCasnic (Str. Armoniei) – Luni-Vineri între orele 06.00-22.00, Sâmbătă între orele 07.00-15.00.

Cardul poate fi reîncărcat/reactualizat și prin intermediul platformei de reîncărcare on-line de pe site-ul: www.tuz.ro, secțiunea: carduri & bilete – “reîncărcare carduri”.